حسین پاکدل به تماشای یک بزرگداشت باشکوه نشست

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝یک بزرگداشت باشکوه˝به کارگردانی رحمت امینی که اجرای خود را از ۱۸ بهمن ماه در کارگاه نمایش تئاتر شهر آغاز کرده در طول اجراهای خود مورد استقبال هنرمندان قرار گرفته است.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین،تا به حال هنرمندانی همچون قطب‌الدین صادقی، نادر برهانی مرند، اسماعیل خلج، حسین پارسایی، حسن دولت‌‌آبادی، محسن قصابیان،‌آزاده انصاری و ….. دیدن کردند.ضمن اینکه شب گذشته این نمایش میزبان حسین پاکدل بود.

داستان “یک بزرگداشت باشکوه” دربارهٔ یک مراسم بزرگداشت برای یک نمایشنامه‌نویس شناخته شده‌ است که برای سخنرانی در این مراسم دعوت می‌شود و در ادامه اتفاقات دیگری می‌افتد.

در این نمایش کلیپی پخش می‌شود که در آن هنرمندان و نمایشنامه‌نویسانی از جمله اسماعیل خلج‌، داریوش ارجمند،‌ ایوب آقاخانی‌، حمیدرضا نعیمی‌، منوچهر اکبرلو‌، فرهاد آئیش‌، نادر برهانی مرند و حسین پارسایی‌ حضور دارند.

نمایش “یک بزرگداشت باشکوه” براساس طرحی از رحمت امینی است که توسط غلامرضا سلیمان تاش نوشته شده و محمد علی سلیمان تاش تنها بازیگر این نمایش است.

همچنین فرهاد آییش مشاور کارگردان، نیما گودرزی دستیار کارگردان‌، رامین یحیی زاده‌ دستیار دوم کارگردان و مرتضی میرمنتظمی طراحی صحنه این نمایش را برعهده دارند.

نمایش”یک بزرگداشت باشکوه” از ۱۸ بهمن ماه ساعت ۱۸ در کارگاه نمایش تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

انتهای پیام


آخرین اخبار
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.