حسین کعبی: من شر خرم!

۱۱م آذر ،

کعبی گفت: آقایان عشق شهرت می خواهند مرا خراب کنند اما نمی دانند من دنبال شر می گردم. اصلا شر را می خرم .نزدیکان کعبی می گویند او از سایپا و نفت آبادان پیشنهاد دارد

ممتازنیوز: حسین کعبی در لیست فروش راه آهن قرار گرفته و نزدیکان باشگاه سبب آن را بی انگیزه گی این بازیکن در تمرینات می دانند. راه آهن برای جذب بازیکن تازه ناچار است نفراتی را از لیست خود خارج نماید زیرا این تیم در ابتدای فصل همه ۲۱سهمیه بزرگسال خود را جذب کرده است. به همین سبب جدایی کعبی قطعی خواهد بود. خود او در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، دربارهٔ مصاحبه امانی قائم مقام این باشگاه مبنی بر اینکه وی در لیست مازاد راه آهن قرار گرفته، اظهار داشت: امانی چه کاره است که مصاحبه کند؟ او اصلا حق مصاحبه ندارد. مدیرعامل تیم آقای رییسی کیا است. این آقای امانی در جلسه ای که داشتیم گفتند هیچکس تا نیم فصل از این ماجرا باخبر نمی شود، حالا مصاحبه کرده و گفته حسین کعبی در لیست فروش است. این آقایان به دنبال شهرت می باشند.

وی ادامه داد: مسئولین باشگاه به قولهایی که داده بودند، عمل نکردند. مالیاتم پرداخت نشده و ممنوع الخروج شده ام. وقتی سر تمرین نمی روم و بازی هم نمی کنم، طبیعی است از تیم کنار گذاشته شوم و در لیست فروش قرار بگیرم. من خودم خواستم در لیست مازاد باشم.

بازیکن راه آهن همچنین گفت: از سال قبل ۱۰۰ میلیون تومان که ۲۰ درصد از قرار دادم است را طلب دارم. چک اقای انصاری فرد را دارم اما طلبم پرداخت نمی شود. از زمان پرسپولیس هم چک ۳۰ میلیونی انصاری فرد را دارم اما پاس نشده است.

وی تصریح کرد: تیم برای من بسیار است. اگر رضایتنامه ام را با خوبی و خوشی دادند، می روم جایی که آرامش داشته باشم، اگر هم ندادند تا آخر فصل می ایستم و پشت دروازه تمرین می کنم و تا قران آخر پولم را هم می گیرم.

کعبی در ادامه صحبتهایش دربارهٔ شایعه پیشنهاد پرسپولیس گفت: هیچ صحبتی با پرسپولیس نداشته ام. تیم بسیار است و رضایتنامه ام را بگیرم بهترین انتخاب را خواهم داشت.

وی افزود: حرفهای بسیاری دارم؛ برای تمام حرفهایم هم مدرک دارم. بعد از اینکه رضایتنامه ام را بگیرم بسیار از این حرفها را می زنم. عادل فردوسی پور چندین بار از من خواسته به برنامه ۹۰ بروم اما هر دفعه به او می گویم هنوز وقتش نرسیده است. چون زمانی که حرفهایم را بزنم باید از فوتبال خداحافظی کنم.

کعبی در خاتمه اضافه کرد: آقایان عشق شهرت می خواهند مرا خراب کنند اما نمی دانند من دنبال شر می گردم. اصلا شر را می خرم.

نزدیکان کعبی می گویند او از سایپا و نفت آبادان پیشنهاد دارد و احتمال رفتنش به آبادان بیش از سایپاست.

منبع:گل


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.