حس‌ام می‌گوید مشکلات خانه سینما به زودی مرتفع می‌شود/ رضاداد می‌تواند رابط سینماگران و جریان دولتی باشد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

داوودی در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

یک کارگردان سینما گفت، ماجرای بازگشایی خانه سینما بسیار پیچیده شده است اما امیدوارم که در آستانه روز ملی سینما، سینماگران به خانه خود بروند.

ابوالحسن داوودی کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین دربارهٔ صحبت های وزیر ارشاد پیرامون بازگشایی خانه سینما در آستانه روز ملی سینما گفت: به نظر من بازگشایی خانه سینما وارد ماجراهای پیچیده ای شده است و فکر نمی کنم به همین راحتی ها این اختلافات حل و فصل شود. وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی خواستار حل مشکلات پیرامون خانه سینما است اما وضعیت پیچیده تر از این حرف ها است.

وی ادامه داد: در جدال بین عقل و احساس، حسم این است که این اتفاق و مشکلات به زودی مرتفع می‌شود اما عقلم می‌گوید که ماجرای خانه سینما به این سادگی‌ها حل نخواهد شد. اما امیدوارم که این اتفاق بیفتد و خانه سینما باز شود.

داوودی دربارهٔ انتصاب علیرضا رضاداد به عنوان مشاور ارشد سازمان سینمایی گفت: من شناختی نسبت به حجت الله ایوبی ندارم اما از انتصاب رضاداد در کنار ایشان خوشحال شدم و این اتفاق مثبتی است. علیرضا رضاداد می تواند به عنوان فردی که رابطه بین سینماگران و جریان دولتی است عمل کند. حجت الله ایوبی شناختی نسبت به سینماگران ندارد و حضور رضاداد در کنار ایشان می تواند مفید و موثر باشد. امیدوارم انتصاب های هوشمندانه در سازمان سینمایی افق های روشنی در برابر سینمای ایران بگشاید.

کارگردان “تقاطع” دربارهٔ فعالیت های سینمایی این روزهایش ابراز کرد: منتظر هستم تا مدیریت تازه مستقر شود و فیلمنامه تازه ام را برای درخواست پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارائه دهم.

 پایان پیام/

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.