حشد شعبی اولویت‌های نظامی و امنیتی خود را اعلام کرد

سازمان حشد شعبی عراق بار دیگر حمایت خود را از موضع پارلمان و دولت عراق در زمینه حضور نیروهای آمریکایی در این کشور اعلام کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از سایت حشد شعبی، فرماندهان عملیات حشد شعبی، معاونان، بخش‌ها، فرماندهان یگان‌ها و مدیران اداره‌های وابسته به این نهاد روز دوشنبه در نشستی گسترده در مقر نایب رئیس سازمان حشد به بررسی برجسته‌ترین اولویت‌های امنیتی و نظامی پرداختند.

در این نشست بر انجام عملیات ویژه با هدف نابودی مخفیگاه‌های بقایای داعش به اضافه مستحکم سازی مواضع دفاعی و حمایت از مرزها در برابر نفوذ عناصر تروریستی که اخیرا گزارش‌های زیادی در این باره منتشر شده، تاکید شد.

در این نشست همچنین بر لزوم ادامه و توسعه سازوکارهای آموزش، تقویت هماهنگی مشترک با نیروهای امنیتی تاکید و از مصوبه اخیر پارلمان و تصمیمات فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در زمینه حضور نیروهای نظامی خارجی در این کشور اعلام حمایت شد.

شرکت کنندگان در این جلسه گفتند، طبق طرح‌های عملیاتی و روحیه معنوی که ابومهدی المهندس،‌ نایب رئیس حشد شعبی داشت عمل کرده و راه او را ادامه خواهند داد و ثبت “دستاوردها و پیروزی‌هایی” که حشد شعبی در طول سال‌های گذشته محقق کرده را حفظ خواهند کرد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.