حشمت مهاجرانی: کی‌روش تشخیص داد وقت جنجال نیست/ تیم ملی مشکل گلزنی دارد

۱۴ام بهمن ،

heshmat mohajerani.jpg

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال معتقد است با وجود ضعف‌هایی که وجود دارد می‌توانیم به طور مستقیم به جام جهانی صعود کنیم.

حشمت مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ شرایط تیم ملی فوتبال اظهار کرد: ما باید در وهله اول کاری کنیم که به تیم ملی آرامش برسد. الان دیگر موقع انتقاد نیست. ما باید به سلیقه مربی در دعوت از بازیکنان مورد نظرش احترام بگذاریم. به هر حال او بعد از این همه وقت، بازیکنان را به خوبی می‌شناسد و نمازی و آقاجانیان هم به عنوان دستیاران ایرانی‌اش به او کمک می‌کنند.

وی افزود: ما نباید به قبل برگردیم، بلکه باید از آن تجربه کسب کنیم. کی‌روش هم مربی کم تجربه‌ای نیست و می‌داند دارد چه کار می‌کند. همه ما آرزو داریم که به جام جهانی برویم و این اتفاق به نفع کل فوتبال ماست.

مهاجرانی دربارهٔ جدال لفظی کی‌روش و بعضی مربیان لیگ برتری در هفته‌ قبل گفت: البته کی‌روش در مصاحبه دومی که انجام داد به نوعی حرف‌هایش را تکذیب کرد و با تجربه خود تشخیص داد که الان وقت جنجال نیست و باید آرامش در فضای اطراف تیم ملی وجود داشته باشد.

وی در ادامه افزود: درست است که تیم ملی نتایج قابل قبولی نگرفته و همه روی دو بازی لبنان و ازبکستان انگشت می‌گذارند، اما این اتفاق ممکن بود در طول چند سال آینده برای هر مربی رخ می‌دهد. ما شایستگی این را داریم که تیم‌هایی بهتر از لبنان را هم شکست دهیم. تیم ملی بازیکنان خلاق و بزرگی دارد که هر لحظه می‌توانند نتیجه‌ بازی را عوض کنند. هنوز در جدول تیمی از ما فاصله نگرفته و ما این شانس را داریم که به طور مستقیم به جام جهانی برویم.

سرمربی سال‌های دور تیم ملی فوتبال در ادامه گفت: من واقع بینم. این قدرت را داریم که با بازیکنان خلاق و تکنیکی خود امتیازهای مهم بازی‌های باقی مانده را به دست بیاوریم. البته نباید فضای نقد را به طور کامل ببندیم. به طور مثال تیم ملی الان در گل زدن مشکل دارد. هر چند که کادر فنی هم مطمئنا به این موضوع واقف است. در این میان رسانه‌ها نقش مهمی دارند و به راحتی می‌توانند صد هزار تماشاگر را به ورزشگاه بکشانند و آنها هم واقعا یار دوازدهم تیم ملی می باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.