حضورم در تلویزیون با مجوز است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

علی خسروی کارشناس داوری مدعی شده که مسعود مرادی iبه خاطر حضور در برنامه های تلویزیونی حق نظارت در لیگ برتر را ندارد اما این داور بین المللی دیروز ناظر یکی از بازی های لیگ بود و این اقدامش متخلف محسوب می‌شود.

مسعود مرادی عضو کمیته دپارتمان داوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: iبه نظرم صحبت های خسروی نه تنها دردی از داوری می‌شود.

مرادی در ادامه اظهار داشت: اعضای کمیته داوری و دپارتمان در جلسه هفته قبل شان موافقت نمودند که کارشناسان و ناظر این داوری فعلا می‌توانند در برنامه های تلویزیونی شرکت نمایند و منعی در این باره وجود ندارد اما تصمیم نهایی دراین مورد را بعد از استعلام از فیفا خواهند گرفت.

عضو کمیته دپارتمان داوری بیان داشت:‌ در حال حاضر در اوج لیگ برتر هستیم بازی هاحساس شده اند و داوری ما نیاز iبه آرامش دارد و کارشناسان داوری باید گفته هایشان در جهت آرامش تیم داوری باشد نه اینکه سبب تنش در داوری کشورمان شوند.

وی تصریح نمود: من بدون هماهنگی با کمیته داوران و دپارتمان ها اقدامی انجام نمی‌دهیم و مطمئن باشید با اجازه این دو کمیته هم در برنامه تلویزیونی شرکت می‌کنم هم در داوری کار نظارت را انجام می‌دهم.

وی درباره تخلفات عسگری رئیس کمیته داوران بیان داشت: من از این مسائل بی خبرم iبه خاطر همین نمی‌توانم نظری دراین ارتباط داشته باشم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.