حضورنمایندگان‌اسرائیل‌درکنفرانس‌مقاومت!

آنچه در طی برگزاری این کنفرانس جلب توجه می کرد، سرو نوشابه های کارخانجات صهیونیستی کوکاکولا، پپسی، فانتا و اسپرایت در زمان های پذیرایی از مهمانان در جریان این کنفرانس بود؛ به تعبیری می شود این طور گفت که این نوشابه ها به نمایندگی از آمریکا و اسرائیل در کنفرانس بین المللی مقاومت اسلامی حضور یافته بودند!!!

خبرگزاری دانشجو: سومین کنفرانس بین‌المللی مقاومت اسلامی در حالی در اصفهان برگزار شد که نوشابه‌های کوکاکولا، پپسی، فانتا و اسپرایت به عنوان نمایندگان آمریکا و اسرائیل در این کنفرانس حضور داشتند!

سومین کنفرانس بین‌المللی مقاومت اسلامی ۱۵ و ۱۶ شهریورماه به همت بنیاد فرهنگی «صبح قریب» و با مشارکت شهرداری اصفهان در هتل عباسی اصفهان برگزار شد.
 
در این کنفرانس بین المللی نمایندگانی از ۵۰ کشور جهان پیرامون آخرین وضعیت جهان اسلام به بحث و تبادل نظر پرداخته و به ارائه راهکارهایی در خصوص خنثی کردن توطئه های استکبار جهانی در مقابله با مقاومت اسلامی و بیداری اسلامی پرداختند که خوشبختانه با استقبال گسترده ای نیز همراه بود.
 
اما آنچه در طی برگزاری این کنفرانس جلب توجه می کرد، سرو نوشابه های کارخانجات صهیونیستی کوکاکولا، پپسی، فانتا و اسپرایت در زمان های پذیرایی از مهمانان در جریان این کنفرانس بود؛ به تعبیری می شود این طور گفت که این نوشابه ها به نمایندگی از آمریکا و اسرائیل در کنفرانس بین المللی مقاومت اسلامی حضور یافته بودند!!!
 
با توجه به جنایات رژیم نژاد پرست اسرائیل در فلسطین و لبنان و نیز افزایش سطح آگاهی ملت های مسلمان این حقیقت بیش از گذشته به اثبات رسیده است که اسرائیل به عنوان دشمن درجه یک اسلام مطرح بوده که بدون پایبندی به هیچ یک از قوانین بین المللی از هر روش و ابزاری برای مقابله با مسلمانان و نابودی آنها بهره می گیرد و مقامات این رژیم جعلی نیز بارها و به صراحت این موضوع را اعلام کرده اند.
 
مبارزه علیه صهیونیست ها تنها در عرصه های نظامی و سیاسی خلاصه نمی شود، بلکه هم اکنون این مقابله به عرصه اقتصادی هم کشیده شده است و ما مسلمانان باید علاوه بر ابراز انزجار از اسرائیل، در میدان عمل نیز با تحریم کالاهای صهیونیستی به این اعتقاد خود پایبند باشیم.
 
نمی شود شعار «مرگ بر اسرائیل» را سر داد، ولی در عمل کالاهای صهیونیستی را مصرف کرد که این اقدام ما مسلمانان بسیار خنده آور بوده و بیش تر به یک طنز شبیه است.
 
در شرایطی که بسیاری از انسان های آزاده و حق طلب جهان به ماهیت و اهداف تأسیس این رژیم غاصب پی برده اند و با ایجاد جنبش های تحریم کالاهای صهیونیستی نسبت به این مسئله آگاه سازی می کنند و هر از چندگاهی اخباری مبنی بر تحریم این کالاها در کشورهای غیرمسلمان منتشر می شود، برای ما مسلمانان بسیار ننگ آور است که در عمل به اعتقاد ضدصهیونیست بودن خود پایبند نباشیم.
 
با توجه به اینکه مقام معظم رهبری و دیگر مراجع عظام تقلید بارها بر حرام بودن توزیع و مصرف کالاهای صهیونیستی تأکید کرده اند، بر ما واجب است تا با تحریم این کالاها شاهرگ حیات این رژیم جعلی را قطع کنیم.
 
بحث تحریم کالاهای صهیونیستی بارها در کشور مطرح شده است، ولی تا زمانی که این نهضت از درون دستگاه های دولتی و نهادهای فرهنگی آغاز نشود، نمی توان انتظار داشت که مردم نسبت به نخریدن این کالاها اقدام کنند.
 
برنامه هایی از این دست بهترین مکان برای ترویج فرهنگ تحریم کالاهای صهیونیستی در بین کشورهای مسلمان و غیرمسلمان است که متأسفانه با بی توجهی مسئولان امر این فرصت بسیار مهم در سومین کنفرانس بین المللی مقاومت اسلامی اصفهان از دست رفت.
 
مطمئناً این تعارض در بین مهمانان سومین کنفرانس بین المللی مقاومت اسلامی ایجاد شده است که از یک سو با یکدیگر در مسیر مبارزه با اسرائیل هم پیمان می شویم، ولی در همان زمان در ایران به عنوان پیش قراول مبارزه علیه این رژیم غاصب، نوشابه های کارخانجات صهیونیستی بر سر میز پذیرایی از مهمانان سرو می شود.
 
خاطرنشان می شود جای دارد با توجه به رسالت جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با اسرائیل، مسئولان و مردم کشور نسبت به وظیفه خطیر خود در تحریم کالاهای صهیونیستی حساس تر شده و در آینده شاهد عدم استفاده از این کالاها در کلیه مراسمات کشوری و بین المللی باشیم.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.