حضوری پرقدرتی در مسابقات جهانی خواهیم داشت

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۰۴:۵۱:۵۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- سرمربی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان گفت: هدف اصلی تیم ملی جوانان حضور پرقدرت در مسابقات جهانی تایلند است.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، عبدالرضا انصاری با اعلام آغاز اردوی تیم ملی جوانان با حضور ۲۵ بوکسور در مجموعه ورزشی شهید شیرودی اظهار داشت :هدف از این اردو رسیدن به ترکیب اصلی جهت حضور قدرتمندانه در مسابقات جهانی تایلند است.
وی زمان برگزاری مسابقات جهانی تایلندارا ۲۴ مهر لغایت ۷ آبان در کشور اعلام کرد و گفت : فدراسیون به موقع وارد عمل شده تا بتوانیم با فرصت کافی روی پایه ها کار کنیم و با بهترین تیم راهی مسابقات جهانی شویم.
سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: در حال حاضر عوض پور، طاهری، عاشری، مصطفوی و بنده به عنوان اعضای کادر فنی در خدمت تیم ملی جوانان هستیم و تلاش کادر فنی بر این است که از میان این استعدادهای درخشان در آینده ای نزدیک شاهد ظهور ستاره هایی در بوکس قاره کهن و حتی جهان باشیم، این مهم هرچند آسان نیست اما با تلاش بیشتر دست یافتنی خواهد بود.
انصاری در انتها خاطر نشان کرد: تا مسابقات جهانی تایلند ۶ مرحله اردو و مسابقات مختلف خواهیم داشت ضمن اینکه در ماههای تیر و مرداد مسابقات قهرمانی کشور را در پیش رو داریم و بعد از این مسابقات نفرات جدیدی به اردوی تیم ملی بوکس جوانان ایران دعوت خواهند شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۶۵۱۵۲۶۵۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.