آخرین خبر از اندی خواننده لس آنجلسی /عکس

روز گذشته در آخرین خبر از اندی خواننده لس آنجلسی منتشر شد که این خواننده بر اثر سانحه تصادف در بیمارستانی در واشنگتن در گذشت
که بلافاصله خبر فوت اندی توسط مدیر برنامه های او تکذیب شد

آخرین خبر از اندی خواننده

محمد وفایی مدیر برنامه‌های اندی ضمن تکذیب خبر مرگ او اعلام کرد فردی به نام رندی از اعضای گروه اندی کشته شده و برخی رسانه ها به اشتباه خبر مرگ اندی را منتشر کردند.

 

حضور اندی خواننده لس آنجلسی در تلویزیون ایران + عکس

آخرین خبر از اندی

به گزارش ممتاز نیوز این روزها با رقابت تنگاتنگ و البته موفق خوانندگان داخلی کشورمان و حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد ازجوانان با استعداد در زمینه موسیقی و ترانه های پاپ و سنتی عرصه رقابت بر خوانندگانی که آن سوی مرزها ترانه های خود را ارائه می دهند به تنگ آمده اما همچنان به تلاش خود ادامه می دهند تا شاید از دور خارج نشوند.گفتنی است اخیرا اما اتفاق جالبی برای یکی از این خوانندگان خارج از کشور رخ داد که موجب ذوق زدگی اش شده است

حضور اندی خواننده لس آنجلسی در تلویزیون ایران + عکس

هنگامی که برنامه “صرفاجهت اطلاع ”  تصویر اندی مددیان خواننده لس آنجلسی را در سیمای جمهوری اسلامی پخش کرد این خواننده چنان به وجد آمد که در پست فیس بوکی خود نتوانست احساس ذوق زدگی خود را بروز ندهد و نوشت “اندی در تلوزیون ایران”.

حضور اندی خواننده لس آنجلسی در تلویزیون ایران + عکس

زندگی‌نامه اندی

آخرین خبر از اندی

آندرانیک در ۲ اردیبهشت ۱۳۳۷ در خانواده‌ای مسیحی در مجیدیه تهران به دنیا آمد.

او اولین گیتارش را در ۱۴سالگی با چوب ساخت. به گفتهٔ خودش صداهای عجیب و غریب از آن درمی‌آمد. پسرخاله‌های او یک گروه موسیقی تشکیل داده‌بودند و از آندرانیک هم دعوت کرده‌بودند با آنها همکاری کند. او در آن گروه شروع به گیتار زدن کرد. در بعضی وقتها هم قطعاتی به زبان انگلیسی اجرا می‌کرد.

اندی قبل از انقلاب گیتار بیس می‌نواخت. ساز تخصصی وی همین ساز است. همچنین مدتی به‌همراه کامران یغمایی، برادر کوروش یغمایی، در یک گروه راک، انگلیسی می‌خواندند.

در سال ۱۹۷۸ از سوی کمپانی موسیقی سی.بی.اس شعبهٔ تهران به او پیشنهاد قرارداد برای تهیهٔ آلبومی به زبان انگلیسی داده شد که به‌دنبال این پیشنهاد، او عازم لس‌آنجلس شد. به‌دنبال سفر اندی به آمریکا وی به موسیقی علاقه‌مندتر شد

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. افروز:

    اگه همه خوانندگان داخلی جمع بشن نمیتونن آهنگی مثل آهنگ دختر بلای اندی بخونن

  2. جقگو:

    اونه دارند به طور جهانی برنامه اجرا می کنند اندی می خواهد از صدا و سیمای قراضه و دروغگوی ایران ذوق زده بشه؟ برین جمع کنین این بساط تتون رو .هنوز هم بهترین خوانندگان همون قدیمی ها هستند که شما ها می گید لس انجلسی خوانندهههای داخل به درد لای جرز می خورند غفت کلام و موسیقی خوب ایران رو همین به اصطلاح لس انجلسی ها دارند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.