حضور بازیگر “آواتار” در “سوارکاران”

فیلم جدید “سم ورتینگتون” چهره ای جدید از وی را به نمایش می گذارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوودنیوز؛ساموئل هنری جی “سم” ورتینگتون متولد دوم آگوست سال ۱۹۷۶ هنرپیشه استرالیایی زاده انگلستان است.
وی سابقه ی زیادی در هالیوود ندارد و کار خود را اولین بار با شرکت در فیلم ” نابودگر:رهایی” به عنوان فردی نیمه انسان نیمه رباط  آغاز کرد و توانست توجه کارگردانان و فیلم سازان را به خود جلب کند.
پس از آن ورتینگتون توانست در فیلمهای مطرحی چون “آواتار” و ” برخورد تایتانها” درخششی خوب داشته باشد و حالا خبر چهارمین فیلم او نیز منتشر شده است.
وی قرار است در فیلمی به نام “سوارکاران” با اقتباس از رمان “تیم وینتون” نویسنده معروف که ۴ بار برنده جایزه معتبر ادبی استرالیا شده،نقش مردی را بازی کند که از استرالیا با خانواده اش به انگلستان مهاجرت می کند؛اما وقی برای استقبال از خانواده ی خود به فرودگاه می رود تنها فرزندش را می یابد که بسختی میتواند سخن بگوید.
“ورتینگتون” تا کنون تنها در فیلمهای اکشن ظاهر شده است حال باید دید که آیا در نقش یک پدر و مرد خانواده که همسرش را گم کرده هم موفق خواهد بود یا خیر؟
هنوز تاریخ دقیق اکران این فیلم اعلام نشده است؛اما دست اندرکاران این فیلم اعلام کرده اند که مراحل تولید آن پایان یافته و بزودی تاریخ اکران هم اعلام خواهد شد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.