حضور بازیگران چهره در تئاتر سبب بی‌انگیزه شدن تئاتری‌ها شده است

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از سینما پرس در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

علیرضا نائینی درغرفه سینما پرس:

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ بازیگر تئاتر گفت: باید در سینما و تئاتر هر کس سر جای خود قرار بگیرد.

علیرضا نائینی بازیگر سینما، تئاتر و تلوزیون در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در مورد وضعیت سینمای ایران اظهار داشت: من بازیگر تئاتری بودم که بعد از مدتی پایم iبه عرصه سینما باز شد که ای کاش این اتفاق نمی افتاد زیرا در سینمای امروز اتفاقاتی iبه وقوع می پیوندد که جوابگوی خواسته های مردم نمی باش.

وی ادامه داد: سینمای امروز ما شاهد حضور اشخاصی است که با یک سری از اهداف شخصی وارد این حوزه شده اند که متأسفانه این اشخاص با غرض ورزی های خود مانع رشد سینما و اجحاف حق بازیگران شده اند.

نائینی تصریح نمود: من معتقدم که هیچ چیز در سینمای ما سر جای خود قرار ندارد، اگر هرکسی iبه حرفه تخصصی خود در این حوزه بپردازد بدون شک سینمای ما رشد پیدا می نماید.

ای بازیگر و کارگردان تئاتر بیان نمود: در حال حاضر شرایط در تئاتر iبه گونه ای شدن است که می بینیم با روی آوردن بازیگران چهره سینمایی iبه این هنر بازیگران تئاترانگیزه خود را از دست می دهند البته گاهی کارگردان ها برای گیشه دست iبه چنین کارهایی می زنند اما باز هم معتقدن که در این حوزه نیز باید هرکس iبه کار خود بپردازد.

وی در خصوص فعالیت های اخیر خود در حوزه تئاتر بیان نمود: در حال حاضرمشغول تمرینات نمایشی با نام«قربانی» هستم که کارگردانی آن را خود من انجام می دهم iبه احتمال بسیار این نمایش در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا می گردد، موضوع این نمایش شناخت خداوند است که تاگور آن را نوشته است.

نائینی با بیان اینکه نمایشگاه مطبوعات از کیفیت مطلوبی برخوردار است، خاطر نشان نمود: معتقدم خبرنگاری حرفه ای شریف است که باید بیش از این iبه خبرنگاران پرداخته شود، امانکته ای که در میان اهال مطبوعات ادیده گرفشده است استفاده ازتجربیات خبرنگاران کهنه کار از سوی جوانان است که باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته شود.

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۲۰۲


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.