حضور بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل ضروری است

دوشنبه ۸ خرداد – ۰۵:۲۶:۵۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

عضو کمیسیون عمران مجلس هشتم:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  سید محمد کاظم حجازی گفت: برای بهبود و گسترش خطوط حمل و نقل در کشور نیازمند حضور بخش خصوصی هستیم که این بخش نیز برای سرمایه‌گذاری در این حوزه نیازمند فضای امن و سرمایه‌گذاری آسان است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، عضو کمیسیون عمران مجلس هشتم بر ضرورت‌های منطقه‌ای در تخصیص منابع برای بخش حمل و نقل تاکید کرد و افزود: باتوجه به ضرورت های منطقه‌ای در مورد بخش حمل و نقل کاستی هایی وجود دارد که می شود این کاستی ها را با تحقیق میدانی توسط دستگاه های اجرایی و استفاده از اطلاعات نمایندگان مجلس بر طرف کرد.
نماینده مردم همدان در مجلس هشتم  به موضوع حمل و نقل ریلی در کشور اشاره و تأکید کرد: ما در بحث حمل و نقل ریلی در کشور باید مدل اجرای پروژه‌ها را به شکلی پیش ببریم که امنیت سرمایه گذاری برای بخش خصوصی مهیا باشد و سرمایه گذار غیر دولتی بتواند هزینه‌های خود را برگرداند و به زبان ساده اینکه حضور وی در احداث خطوط ریلی برای او تعریف اقتصادی داشته باشد.
وی همچنین بر لزوم بهره گیری از فاینانس‌های خارجی برای گسترش خطوط ریلی در کشور تاکید کرد و اظهارداشت: ما باید ثبات در سیاست‌گذاری داشته باشیم تا سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در داخل کشور ما با تردید مواجه نباشند و اطمینان داشته باشند که تغییر مدیران موجب تغییر سیاست‌های مرتبط با آنان نخواهد شد.
حجازی، با بیان اینکه بخش خصوصی توانایی بیشتری دارد که بتواند موانع تحریم را حذف و در این حوزه ظرفیت‌سازی کند، اظهار امیدواری کرد که موانع برای ورود بخش خصوصی به این حوزه برداشته شود.
نماینده مردم همدان درمجلس هشتم  در پایان با اشاره به اینکه اقتصاد ایران به طور کامل دولتی است، یادآور شد: در حال حاضر تعریف درستی از خصوصی سازی در کشور انجام نشده و دولت نتوانسته زیر ساخت‌‌های آنرا فراهم کند

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۲۸۱۷۲۶۵۳۸۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.