حضور بخش خصوصی در کنار پلیس احساس امنیت را افزایش می دهد

۰۷م آذر ،

رئیس اتاق فکر فرمانداری کرج گفت: حضور فعال و تاثیرگذار بخش خصوصی در کنار پلیس می تواند احساس امنیت را در میان مردم افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، قاسم عبدالهی با بیان این مطلب در جلسه تخصصی بررسی نقش بخش خصوصی در ارتقای ضریب امنیتی شهرستان کرج که با حضور ۳۰ شرکت فعال در این حوزه برگزار شد، اظهار داشت: بررسی مسائل و مشکلات شرکت های فعالی که هم اکنون در سطح شهرستان کرج نسبت به ارائه خدمات امنیتی اقدام می کنند گام بسیار موثری است که در صورت همکاری سایر بخش ها، سازمان ها و نهادهای مختلف می تواند علاوه بر ارتقای ضریب امنیت سبب پررنگ شدن احساس امنیت در میان آحاد مختلف مردم شود.

این مسئول با اشاره به اینکه حضور فعال بخش خصوصی در حوزه امنیت می تواند متولیان برقراری امنیت را در خصوص امنیت پایدار یاری دهد، خاطر نشان کرد: توجه به این نکته مهم در شرایط وقوع بحران و از نگاه پدافند غیرعامل ضرورتی اجتناب ناپذیر است که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

رئیس اتاق فکر فرمانداری شهرستان کرج در ادامه سخنان خود خواستار هماهنگی بیشتر میان شرکت های فعال در این حوزه شد و گفت: انتظام بخشی به فعالیت های شرکت های خصوصی فعال در حوزه امنیت نکته قابل توجهی است که در صورت تحقق می تواند در حوزه امنیت، حفاظت و حراست مثمرثمر واقع شود.

ضیاء کاظمی، دبیر شورای تامین شهرستان کرج نیز در این جلسه بر بومی سازی موسسات حفاظتی با توجه به تراکم جمعیتی شهرستان و حجم انبوه نیروی انسانی فاقد شغل تاکید کرد و یادآور شد: در حال حاضر ۱۴ کمیسیون تخصصی در معاونت سیاسی فرمانداری فعال است که در صورت همکاری تنگاتنگ میان بخش دولتی و خصوصی می تواند سبب تحولات چشمگیری در حوزه تامین امنیت در سطح شهرستان شود.

گفتنی است، در این نشست مدیران شرکت های خصوصی فعال در حوزه امنیت مسائل و مشکلات خود را در بخش های مختلف ارائه کرده و خواستار برگزاری مرتب این جلسات به منظور رفع مسائل موجود شدند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.