حضور بخش خصوصی منسجم، مقتدر و توانمند

۲۷م دیماه ،

نایب رییس اتاق ایران گفت: حضور بخش خصوصی منسجم، مقتدر و توانمند از اصلی‌ترین نیازها برای حل مسائل است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، محسن جلال پور در بیست و یکمین اجلاس خانه‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور در کرمان اظهار کرد: بیشترین هدف نشستها این است که مشکلات مبتلابه‌ روز صنعت و تجارت را بیان و برای حل آن راهکار ارائه کنیم.

وی افزود: باید در این نشست‌ها راهکارهای اقتصاد مقاومتی را بیان کرده و در این میان رهنمودها و نظارت بزرگان کشور، وظیفه خطیری به بخش خصوصی محول می کند.

جلال‌پور تصریح کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اصلی‌ترین پایه اقتصاد مقاومتی را مردمی کردن اقتصاد بیان کردند و از سوی دیگر ابلاغیه اصل ۴۴، رسالت بخش خصوصی را روز به روز بیشتر کرده و احساس مسوولیت بیشتری می‌کنیم.

وی بیان کرد: در سند چشم‌انداز کشور باید تا سال ۹۴ سالانه ۳۰ هزار میلیارد تومان و از ۹۴ تا ۱۰ سال بعد سالی ۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در کشور داشته باشیم.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمان افزود: بستر اصلی خصوصی‌سازی این است که این بخش را توانمند کرده و اصلی ترین نقطه‌ای که باید به آن بپردازیم، حضور در مجموعه‌های بخش خصوصی و تقویت بنیه این بخش و ایجاد ساختار نظام‌مند در بخش خصوصی و تشکل‌های آن است.

وی تاکید کرد: همانطور که در کشور در مجموعه نظام‌های تصمیم‌گیری یک اقتدار و ید واحدی داریم، باید همین وضع در بخش خصوصی با ساختاری که حضور فعال در فعالیت‌های اجتماعی داشته باشد، حاکم شود.

وی اظهار کرد: حضور در بین خانه‌های صنعت و معدن و فعالیت‌هایی که در این مجموعه‌ها صورت می‌گیرد، یکی از رسالت‌های هر کدام از ما به عنوان بخش خصوصی است.

نایب رییس اتاق ایران تاکید کرد: باید در خانه‌های صنعت و معدن و بخش خصوصی حضور جدی تشکل‌ها و ایجاد شرایط برای حضور همه را به انجام برسانیم.

وی اظهار کرد: حضور بخش خصوصی منسجم، مقتدر و توانمند از اصلی‌ترین نیازها برای حل مسائل است و اگر این اتفاق بیفتد مشکلات بخش خصوصی که دنبال حل آن هستیم، اصلا وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.