حضور برخی چهره ها در نظام مبتنی بر سیاست دفع حداقلی و جذب حداکثری است

حجت الاسلام شجونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: با توجه به سیاست های مقام معظم رهبری مبنی بر دفع حداقلی و جذب حداکثری، هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص باقی مانده است.

حجت الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به خطبه های نماز جمعه ۲۶ تیر ماه سال ۱۳۸۸ هاشمی رفسنجانی گفت: برای این شخص بسیار متاسف هستیم زیرا خطبه های که  ایشان ایراد داشتند از لحاظ قانونی ساختارشکنی و از نظر اسلامی دروغ بود.

وی تصریح کرد: سران فتنه زمانی که برای کاندیداشدن خود در انتخابات ریاست جمهوری یا مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی  می‌کنند بدین معنا است که با نظام و شخص مقام معظم رهبری و قانون اساسی بیعت کرده و تمام موارد آن را قبول داشته اند.

حجت الاسلام شجونی با اشاره به رفتارهای متعارض و دوگانه هاشمی رفسنجانی در حمایت های خود از کاندیدای ریاست جمهوری پیشین افزود: دوستی هاشمی با افراد نامشخص است زیرا در زمان کاندیداتوری خاتمی نیز در پشت پرده از وی حمایت می کرد درحالیکه با ناطق نوری نیز ائتلاف کرده بود.

وی یادآور شد: با توجه به سیاست های مقام معظم رهبری مبنی بر دفع حداقلی و جذب حداکثری هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص باقی مانده است.

شجونی در ادامه با اشاره به خطبه های نماز جمعه ۲۶ تیر۸۸ و اعلام رابطه با آمریکا توسط هاشمی رفسنجانی گفت: با بازخوانی این دو مورد می توان دریافت هاشمی با این نظام و فرهنگ امام(ره) بیگانه شده است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پایان خاطر نشان کرد: ناهنجاری  هاشمی نشان داد که فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب نمی دانسته و کسی که خود سالیان زیادی به امر قانون گذاری پرداخته است نباید به دنبال تفرقه افکنی باشد./س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.