حضور برنده جایزه اولیویه و ستاره ارباب حلقه ها در نمایش “مکبث”

۲۱اردیبهشت،

“گاون کرینگر” برنده دو جایزه “اولیویه” و” بیلی بوید”، ستاره “ارباب حلقه ها”، به جمع دیگر بازیگران نمایشنامه “مکبث” به کارگردانی “ایو بست” پیوستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از دریافتی پایگاه اینترنتی ایران تئاتر، این دو نفر با پیوستن به بازیگرانی چون ژوزف میلسون، سامانتا اسپیرو و بت بورن، در محبوب ترین اثر  شکسپیر- مکبث-، مظهر هدف، گناه و سرنوشت، که ۲۲ ژوئن در تئاتر آلفرسکو اجرا خواهد شد، شرکت خواهند کرد. 
کریگنر، نمایشنامه نویس و بازیگری که کارهایش بیش از شش دهه بر تارک تئاتر درخشیده، در این نمایش با صحنه آرایی ایرلندی  نقش” دانکن” را ایفا خواهد کرد.  
وی که برای اولین بار در سال ۱۹۵۰ در لندن روی صحنه رفت از اعضاء پیشین تئاتر ملی لورنس اولیویه  در کمپانی  اولد ویک بوده و آخرین بار در نمایش  “سربازگیری” دونمار ورهاوس نقش آفرینی کرده است. از کارهای او می توان به بازی در ” زنی که با محبت کشته شد” در تئاتر ملی، “اوناسیس” در تئاتر وست اند و های “آخرین روز های یهودا” در تئاتر آلمیدا اشاره کرد.
پس از ایفای نقش در نمایشنامه موزیکال ” آفتاب بر فراز لیت”  که به صورت تور اجرا شد،  بیلی بوید، دین خود را به شکسپیر از طریق ایفای نقش بانکو ادا می کند. او علاوه بر شهرتی که به واسطه ایفای نقش “پپین” در فیلم” ارباب حلقه ها ”  به دست آورده، در فیلم های “ارباب و فرمانده” آروین ولش و “خلسه ” بازی کرده و همچنین ایفای نقش در فیلم های تلویزیونی” موبی دیک” و” تلفات” را در کارنامه کاری اش دارد.
مویو آکانده، جف آیمر، استوارت بومن ،جاناتان چمبرز، فیلیپ کامبس، هری هپله، جس مورفی، کالین رایان، کت سیمون و فینتی ویلیامز دیگر بازیگران این نمایش می باشند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.