حضور بهداد و شاکردوست را در ˝آتش بس ۲˝ تکذیب می‌کنم/ رسانه‎ها خبرها سالم به مردم بدهند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

تهمینه میلانی حضور حامد بهداد و الناز شاکر دوست را در پروژه سینمایی ˝آتش بس ۲ ˝تکذیب کرد و از فیلمبرداری این فیلم تا ۲۰ روز آینده خبر داد.

تهمینه میلانی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص انتخاب حامد بهداد و الناز شاکر دوست برای بازی در فیلم “آتش بس ۲” گفت: من نمی‌دانم که بعضی رسانه ها و پایگاه اینترنتی های مختلف این خبرها را ازچه طریقی به دست می‌آورند و منتشر می‌کنند. من نزدیک یک سال است که نه حامد بهداد را دیده ام نه فرصتی شده که الناز شاکر دوست را ببینم و دیداری تازه کنم، چه برسد با این عزیزان برای حضور در این فیلم صحبتی کرده باشم.

میلانی ادامه داد: در حال حاضر مشغول پیش تولید فیلم هستیم و بازیگرانم را انتخاب کردم اما ترجیح می دهم در حال حاضر نامی از آن‌ها نبرم و در جهت مصالح فیلم حرکت کنم. تا بیست روز آینده “آتش بس ۲” را کلید خواهم زد.

کارگردان فیلم “دوزن” یاد آور شد: امیدوارم که دیگر شاهد درج چنین خبرهای که با واقعیت مطابقت ندارد باشیم و رسانه ها خبرها درست و سالم در اختیار مردم قرار دهند. من حضور این دوبازیگر را در پروژه سینمایی آتش بس ۲ تکذیب می‌کنم.

طی روزهای قبل خبر حضور حامد بهداد و الناز شاکر دوست به جای محمد رضا گلزار و مهناز افشار در فیلم “آتش بس ۲” از سوی یکی از پایگاه اینترنتی های معتبر سینمایی انتشار یافت که تهمینه میلانی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین این خبر را تکذیب کرد.

“آتش بس ۲” عنوان تازه ترین فیلم تهیمینه میلانی است که هم اکنون در مرحله پیش تولد است و تا بیست روز دیگر جلوی دوربین می‌رود.

 انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.