حضور بی نظیر جوانان ایرانی در انتخابات،تجدید بیعت با آرمان های امام راحل است

‘محمد صادق اکبری’ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: شور و اشتیاق جوانان ایرانی در پای صندوق های رای،صحنه هایی وصف ناپذیر بوده و نشانه اثبات اقتدار و قدرت آنان به جهانیان است.

وی ادامه داد : حضور موثر و خاص مردم و بویژه جوانان در مرحله نخست نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برکت و توفیق های بسیاری را برای نظام جمهوری اسلامی به همراه داشت.

اکبری گفت: برکت حضور جوانان و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در دور نخست انتخابات،در عرصه سیاست خارجی مانند اجلاس استانبول ، منجر به عقب نشینی کشورهای حاضر در این اجلاس شد و یکپارچگی ایران را نشان داد که بسیار مشهود است.

وی تاکید کرد: بدون شک، دستیابی به چنین موفقیت هایی در عرصه بین الملل، ضرورت حضور مقتدرانه ملت و جوانان وطن را در دومین مرحله نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم خواهد زد.

اکبری ادامه داد: به جرات می توانم بگویم که نسل جوان به تمام مسایل کشور و حتی موضوعات سیاسی آگاهی کامل دارد و در هر شرایطی در تصمیم گیری در مورد آینده خود و ملت، حضور موثر و مفید خواهد داشت.

مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در ۱۴ هزار و ۳۲۳ شعبه اخذ رای در ۳۳ حوزه انتخابیه آغاز شده است.

اجتمام**۹۱۳۴ ** ۱۵۶۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۲۳۹۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.