حضور تیم جراحی پلاستیک داوطلب خدمت در مناطق محروم رامهرمز

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

تیم جراحی پلاستیک داوطلب خدمت در مناطق محروم همزمان با عید سعید غدیر خم iبه رامهرمز می روند.

دکتر کلانتر هرمزی، جراح پلاستیک و رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد در گفتگو با خبرنگار iبهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: تیمی بیش از ده متخصص جراح پلاستیک همزمان با عید غدیر خم برای ارائه خدمات رایگان iبه بیماران نیازمند iبه رامهرمز می‌روند.

وی با بیان اینکه این تیم داوطلب خدمت در مناطق محروم از ۱۱ آبان iبه رامهرمز می روند گفت: این تیم پزشکی حدود چهار سالیست که با هزینه شخصی خود iبه مناطق محروم می‌روند و iبه صورت رایگان بیمارانی که جراحی های پلاستیک نیازمند می باشند را جراحی می‌کنند.

کلانتر هرمزی با تاکید بر اینکه انتخاب مناطق محروم براساس نیاز سنجی منطقه و دعوت مسئولین آن شهرستان انجام می شود عنوان کرد: سال قبل نیز یک مسافرت iبه منطقه رامهرمز داشتیم که بسیاری از بیماران ویزیت و مورد عمل جراحی قرار گرفتند و این مسافرت دوم ادامه کار درمان و جراحی بیماران است.

رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد با اشاره iبه اینکه این مسافرت هشتم ما در طی ۴ سال قبل است اظهار داشت: که مسافرت پیشی ما خرداد ماه iبه شهر بانه بود که حدود ۱۰۰۰ بیمار ویزیت شدند و ۳۰ بیمار تحت عمل جراحی فک و صورت، شکاف لب و کام و تومور قرار گرفتند./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.