حضور تیم مشهد در لیگ برتر کشتی قطعی شد

۰۵م اسفند ،

علی بامشکی روز شنبه طی گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با همراهی و حمایت مالی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) تیم کشتی مشهد با عنوان ثامن الحجج(ع) برای حضور در لیگ برتر کشتی اوایل سال آینده تشکیل می شود.

وی گفت: ۹۰ درصد کادر فنی و بازیکنان این تیم در دو بخش جوانان و بزرگسالان از کشتی گیران باتجربه و صاحب نام استان تشکیل خواهد شد و به احتمال زیاد امیر توکلیان سرمربیگری آن را عهده دار می شود.

او در ادامه افزود: مسابقات انتخابی کشتی آزاد خراسان رضوی هفته قبل در مشهد برگزار شد و نفرات برتر آن در قالب تیم استان به سرمربیگری امیر توکلیان در رقابتهای سراسری کشتی آزاد اواخر اسفند ماه جاری در قزوین حضور می یابند.

وی اظهار داشت: تیم کشتی فرنگی جوانان خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور از یازدهم لغایت سیزدهم بهمن ماه قبل در ایلام شرکت کرد و امید قادری کشتی گیر فریمانی وزن ۶۰ کیلوگرم این تیم با کسب مدال طلا به مقام اول این رقابتها دست یافت.

او گفت: علیرضا افتخاری کشتی گیر نوجوان فرنگی کار وزن ۶۰ کیلوگرم تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان خراسان رضوی نیز در رقابتهای قهرمانی کشور در ماهشهر با کسب مدال طلا به عنوان فنی ترین کشتی گیر این مسابقات انتخاب شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.