حضور حداکثری مردم در انتخابات برابر با افزایش همبستگی و تقویت وحدت ملی است

۲۲خردادماه،

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، حضور حداکثری مردم در انتخابات را سبب افزایش همبستگی و در نتیجه تقویت وحدت ملی خواند و گفت: مردم در طول ۳۵ سال قبل ثابت کرده‌اند باورها و اعتقاداتی دارند که سرمایه‌گذاری در این باورها از جان و دل بوده است.

“محمد باقری‌بنابی” نماینده مردم بناب در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران دربارهٔ اهمیت مشارکت همه آحاد مردم در انتخابات پیش‌رو، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات تأثیر بسیاری در سطح بین‌المللی دارد، چراکه نشانه این است که حاکمیت و مردم از یکدیگر جدا نیستند.

 وی ادامه داد: کشورهای غربی و استعمارگران سعی دارند با نسبت دادن مواردی همچون عدم رعایت حقوق بشر، دموکراسی‌گریزی و موارد دیگر، اذهان جهانی را نسبت به قابلیت‌های جمهوری اسلامی ایران منحرف کنند، اما حضور پرشور مردم در انتخابات نقشه آنها را نقش بر آب می‌کند، چراکه مهر تأییدی بر عدم فاصله میان نظام و مردم است.
 
 عضو کمیسیون فرهنگی در ادامه اظهار داشت: بنابراین دخالت در انتخابات یک دلیلش رقم زدن سرنوشت خود به عنوان یک مسلمان آگاه و مسئول است و دومین دلیلش به لحاظ سیاست بین‌المللی، حضور فعال مردم و به تعبیر دیگر وفادار‌ماندن مردم به نظام است که در حقیقت یک جایگاه بازدارنده‌ای ایجاد خواهد کرد.  
 
باقری بنابی با بیان این که حضور حداکثری سبب افزایش همبستگی و در نتیجه تقویت وحدت ملی خواهد بود، تاکید کرد: مردم در طول ۳۵ سال قبل ثابت کرده‌اند باورها و اعتقاداتی دارند که سرمایه‌گذاری در این باورها از جان و دل بوده است.  
 
باقری بنابی خاطر نشان ساخت: مسئولان باید بدانند که راه تشکر از این برزگواری و پایداری مردم خدمت صادقانه به آن‌هاست چرا که مردم با وجود پشت سرگذاشتن فراز و نشیب‌های بسیار، هم‌چنان مقاوم پشت‌سر ولایت و نظام ایستاده‌اند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.