حضور حماسی مردم در انتخابات لبیک به ندای رهبری بود

۲۶خردادماه،

کریمی‌اصفهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت: انصافا حضور مردم در انتخابات حماسی و باشکوه بود و در این شرایط وظیفه مسئولان خطیر‌تر می‌شود چرا که حضور مردم پشتیبانی آنان از نظام اسلامی و ولی فقیه را نشان داد.

“احمد کریمی‌اصفهانی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات اظهار داشت: “مقام معظم رهبری” امسال را با عنوان “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” نامگذاری کردند و خواستار حضور همه سلیقه‌ها در عرصه شدند.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار با بیان اینکه حماسه اقتصادی جز با حماسه سیاسی شکل نمی‌گیرد، ادامه داد: انصافا حضور مردم حماسی و باشکوه بود و در این شرایط وظیفه مسئولان خطیر‌تر می‌شود چرا که حضور مردم  پشتیبانی آنان از نظام اسلامی و ولی فقیه را نشان داد.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه این حضور مردم لبیک به ندای مقام معظم رهبری بود، افزود: هر سال حضور مردم در انتخابات نسبت به سال‌های قبل افزایش می‌یابد و این نشان می‌دهد که آنان  نسبت  به حفظ نظام خود معتقد‌تر شده‌اند چرا که نظام ما یک نظام منحصر به فرد است.

وی تصریح کرد: در رأس نظام ما ولی فقیه قرار دارد که با سرپنجه تدبیرش مشکلات را حل می‌کند البته این بار هم دشمن که تحریم‌ها را با هدف ناراضی‌کردن مردم به کار گرفته است، گمان می‌کرد می‌تواند مردم را از حضور در انتخابات مایوس کند اما این توطئه هم خنثی شد و مردم از نظامشان جدا نشدند بلکه محکم‌تر به پای صندوق های رأی آمدند.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در دولت‌های نهم و دهم مشکلات اقتصادی برای مردم بوجود آمد اما منتخب مردم باید بداند که قوانین را بدون کم و کاست اجرا کند نه اینکه تفصیر  اجتهادی خود از قانون را به اجرا بگذارد.

کریمی‌اصفهانی خاطر نشان کرد: باید بدانیم زمانی چشم طمع دشمنان از کشورمان برداشته می‌شود و آرامش حاکم خواهد شد که هر کسی سر جای خود قرار داشته باشد و بدانیم در رأس نظام ولی فقیه قرار دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.