حضور حماسی پاسداران و جانبازان ضامن تداوم انقلاب،حافظ امنیت و اقتدار ملی است

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار ‘احمد وحیدی’ روز شنبه در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه درسخنانی با گرامی داشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز به خدمات گران سنگ و بی‌بدیل پاسداران در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب و کشور تاکید کرد.

وی اظهارداشت: فرمایش تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند ‘اگر سپاه نبود، کشور نبود’ را پاسداران جان برکف با جانفشانی و فداکاری در راه دفاع از تمامیت ارضی کشور به معنی واقعی کلمه به عینیت بخشیدند.

وزیر دفاع از پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان طلایه داران جهاد شهادت یاد کرد و افزود: کوشش کلاهدوزها و کاظمی ها، همت همت ها، خروش خرازی ها، زیرکی زین الدین ها، بصیرت باکری ها، دیانت دستوارها و مجاهدت و جانفشانی هزاران سردار و پاسدار مومن و انقلابی در طول بیش از سه دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی، سدی نفوذناپذیر در برابر تهدیدها، تهاجم ها و توطئه های رنگارنگ دشمنان ایجاد کرد.

سردار وحیدی، ولایتمداری، مقاومت و پایداری پاسداران بر حفظ اصول و ارزش های انقلاب اسلامی را از ویژگی های ممتاز پاسداران برشمرد و گفت: حفظ جایگاه ارزشی و مردمی سپاه انقلاب اسلامی و پاسداران شاغل در این نهاد مقدس، حفظ همین روحیه، رویکرد دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از جانبازان بعنوان سندهای زنده مقاومت و پایداری در برابر استکبار جهانی یاد کرد و اظهارداشت: جانبازان جلوه جاویدان ایثار و فداکاری ملت ایران در راه احیای اسلام ناب محمدی (ص) و حاکمیت قرآن و ارزش های اسلامی در تاریخ معاصر است.

وزیر دفاع، بزرگداشت جانباز و خدمت به این قشر ایثارگر را موجب افتخار نظام و اعتلای کشور ذکر کرد و افزود: جانبازان بعنوان قهرمانان و افتخارآفرینان ملی کشور همواره باید مورد توجه و تکریم باشند.

سردار وحیدی تصریح کرد: جانبازان پیام رسان خون شهیدان و شهیدان زنده ای هستند که ناظران عینی بر اعمال و رفتار مسوولان کشور هستند.

وی یادآور شد: پاسداران وجانبازان با اقتدار به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) ، ادامه دهنده راه شهادت، شهامت و دیانت این مصلحان بزرگ بشری هستند.

وزیر دفاع با تبریک خجسته ایام ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و میلاد پربرکت امام العارفین امام سجاد(ع) به رهبر معظم انقلاب بزرگ پاسدار و جانباز انقلاب اسلامی گفت: خدمتگزاری به خیل عظیم پاسداران و جانبازان از افتخارات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

سیام**۱۰۵۳**۱۳۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۵۷۰۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.