حضور حوزه هنری خراسان شمالی با ۳ اثر در همایش منطقه چهار جشنواره تئاتر ماه

حوزه هنری استان خراسان شمالی بعد از بازبینی و تولید آثار نمایشی، با سه نمایش تولیدی به همایش منطقه چهار نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه راه یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی نهمین جشنواره سراسری تئاترماه، نمایش های «سایه های یخ زده» به نویسندگی سید امیر رستگار و کارگردانی غلامرضا یوسفی و نمایش «غزل خوانی در شب بی پناهی» به نویسندگی عباس جانفدا و کارگردانی سید مهدی کشمیری آثار راه یافته به بخش صحنه ای بزرگسال همایش منطقه چهار جشنواره تئاتر ماه هستند.

 بنابراین گزارش، نمایش «جمعه با پدر بزرگ» به نویسندگی حسن دولت آبادی و کارگردانی زهرا بهادران در بخش نمایش صحنه ای کودک و نوجوان از جمله آثاری است که در همایش منطقه چهار نهمین جشنواره سراسری  تئاتر ماه شرکت می کنند.

بر این اساس نمایش «سایه های یخ زده» ساعت ۲۱ روز شنبه ۲۵ شهریور ماه و نمایش «غزل خوانی در شب بی پناهی» ساعت ۱۱ و نمایش«جمعه با پدر بزرگ» ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه  در تماشاخانه اشراق و شمایل مشهد  به روی صحنه می رود.

گفتنی است، همایش منطقه چهار نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه از ۲۴ لغایت ۲۶ شهریور ماه در استان خراسان رضوی با حضور ۱۴ گروه نمایشی از ۶ استان برگزار می شود./م
 


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عباس غلامزاده:

    کارای خراسان شمالی هر سه تاشونم قشنگ بودن ولی جمعه با پدربزرگ یه چیز دیگه بود.از همه لحاظ بی نظیر بود.دستشون درد نکنه.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.