حضور دروازه‌بان تیم ملی اردن در اهواز منتفی شد/ ثبت قرارداد بازیکنان برزیلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، مذاکرات دو طرف برای انتقال این بازیکن که یک سال دیگر با باشگاه اردنی قرارداد داشت، از سه هفته پیش آغاز شده بود و اردنی‌ها در ابتدا درخواست ۲۵۰ هزار دلار برای باشگاه الوحدات و عامر شفیع کردند که بین طرفین به صورت مساوی تقسیم می‌شد.

پس از مدتی، باشگاه اردنی این مبلغ را به ۳۵۰ هزار دلار افزایش داد که این موضوع با مخالفت باشگاه فولاد خوزستان مواجه شد. در حالی که مذاکرات طرفین برای کاهش قیمت و رساندن آن به مبلغ پیشنهادی اولیه ادامه داشت، کارگزار رسمی و اردنی باشگاه الوحدات با ارسال نامه‌ای به باشگاه فولاد مدعی شد عامر شفیع پیشنهادی ۳۵۰ هزار دلاری از یک باشگاه ایرانی دیگر دارد و لذا چنانچه این باشگاه خواهان به خدمت گرفتن دروازه بان الوحدات است باید مبلغ ۴۰۰ هزار دلار بپردازد.

این در حالی بود که چندین مدیر برنامه رسمی و غیر رسمی ایرانی و خارجی دیگر نیز به این موضوع ورود کرده و پیشنهادهای واهی به بازیکن اردنی و باشگاه الوحدات مبنی بر داشتن پیشنهادهای مناسبتر از سایر باشگاه‌ها دادند.

بدین ترتیب ، باشگاه فولاد خوزستان به دلیل دریافت قیمت‌های مختلف تصمیم گرفت از جذب این دروازه بان ملی پوش اردن منصرف شود. فولاد هم اکنون علیرضا سلیمی ، محمد رشید مظاهری ، پدرام یزدانی و علی اکبر آهکی را بعنوان دروازه‌بان در جمع خود دارند و حال باید دید که تصمیم مسئولان این باشگاه برای جذب دروازه‌بان خارجی چه خواهد بود.

همچنین” لئاندرو پادوانی سلین” و “لوسیانو پریرا مندز” بازیکنان برزیلی تیم فوتبال فولادخوزستان هفته گذشته در مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی فوتبال مورد معاینات پزشکی قرار گرفتند و از نظر پزشکی تایید شدند.

بر این اساس، گواهی صحت سلامت این دو بازیکن برزیلی امروز شنبه صادر و قرارداد آنها در کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان ثبت شد تا برای حضور در فصل جدید مشکلی نداشته باشند.

از سوی دیگر به گزارش سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان ، کاروان فولاد ظهر شنبه اهواز را به مقصد بروجرد ترک کرد تا اردوی آماده سازی هشت روزه‌ای را در این شهر خوش آب و هوا برگزار کند.

فولادی‌ها که هفته پیش اردوی بسیار مطلوبی را در کردان کرج پشت سر گذاشتند، در اردوی بروجرد هم به تمرینات خود در دو نوبت صبح و عصر ادامه می‌هند و دوشنبه آینده به اهواز باز می‌ردند. برگزاری یک دیدار تدارکاتی هم در این اردو پیش بینی شده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.