حضور در انتخابات سرنوشت ساز است

جام جم آنلاین: آیت‌الله نوری همدانی، حضور مردم در صحنه های اجتماعی و سیاسی از جمله انتخابات را حساس،‌ مهم و سرنوشت ساز دانست و تاکید کرد: ملت ما نشان داده‌اند با تمام وجود حامی انقلاب و رهبری هستند.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از رسا، آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در دیدار جمعی از طلاب و دانشجویان، با انتقاد از گرانی‌های اخیر در کشور، اظهار داشت: دولتمردان تلاش کنند این مشکل برطرف شود، در کشور باید همه چیز ارزان و فراوان باشد، ما باید قدر این مردم که در هر شرایطی تا پای جان حامی انقلاب هستند را بدانیم و در حل مشکلات آنان کوشا باشیم.

وی مسؤولان را به خدمت رسانی بیش از پیش به مردم توصیه کرد و حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را بخشی از مسؤولیت اجتماعی هر فرد دانست و افزود: ما نمی توانیم نسبت به وضعیت جامعه خود و حتی دیگر مسلمانان جهان بی تفاوت باشیم، طبق آموزه‌های دینی هر کس به امور مسلمانان اهمیت ندهد مسلمان نیست؛ ما باید از وضعیت کشورهای مصر، اردن، تونس، بحرین، یمن و دیگر کشورها باخبر باشیم و از آنها در مقابل دشمنان حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه جامعه و حکومت را مردم می سازد، گفت:  حضور مردم در ۱۲ اسفند دشمن را مایوس کرد و آنها را عقب راند،‌ در دیگر صحنه ها نیز حضور مردم سرنوشت ساز و مهم است.

این مرجع تقلید نظام ولایی را تنها نوع حکومت مشروع در اسلام دانست و ادامه داد: چنین حکومتی موجب عزت و افتخار است؛ تمام مسائل فرهنگی و سیاسی و اجتماعی از نظام سرچشمه می گیرد و اگر حکومت نباشد مردم ذلیل می شوند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.