حضور دولتی‌ها در الکامپ اجباری شد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

کلیه دستگاههای دولتی براساس حکم معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری موظف شدند تا آخرین خدمات الکترونیکی خود را در نمایشگاه الکامپ هجدهم ارائه کنند.
به گزارش تفسیری خبرنگار مهر، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری در نامه ای همهی دستگاههای دولتی را موظف کرد تا آخرین خدمات الکترونیکی خود را در این نمایشگاه ارائه کنند.
در این نامه آمده است: با توجه iبه برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۹۱) از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ آذرماه سال جاری، هماهنگی های لازم برای برپایی سالن اختصاصی دولت الکترونیک در نمایشگاه مذکور با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده است لذا دستگاههای اجرایی iبه منظور معرفی برنامه ها و اقدام های انجام شده در حوزه توسعه دولت الکترونیک در کشور iبه ویژه در محورهای خدمات الکترونیکی، مهندسی مجدد و اصلاح فرآیندها و ایجاد و توسعه زیر ساخت های داده ای باید حضور فعال و پررنگ داشته باشند.
در بخش خدمات الکترونیکی باید خدماتی که تا پایان سال جاری iبه صورت کاملا الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری مردم ارائه خواهند شد را معرفی کنند.
همچنین خدماتی که هم اکنون از طریق دفاتر پیشخوان ارائه شده و یا تا پایان سال جاری ارائه خواهد شد، خدماتی که در بستر الکترونیکی و در تعامل با سایر دستگاه های اجرایی ارائه می شوند و خدماتی که از چندین کانال الکترونیکی iبه مردم و دستگاه ها ارائه می شوند را در این نمایشگاه معرفی کنند.
در بخش مهندسی مجدد و اصلاح فرآیندها نیز باید روش های بکار گرفته شده در زمینه iبهینه سازی و یا مهندسی مجدد فرآیندها که نتیجه اجرای آنها ملموس و قابل ارائه بوده و فرآیندهایی که اصلاح ، iبهینه و یا بازبینی شده اند (مقایسه با روش های پیشی از جیث وقت ، iبها ، سرعت انجام ، رضایت ارباب رجوع و ……) باید در الکامپ هجدهم معرفی شوند.
همچنین در بخش ایجاد و توسعه زیر ساخت های داده ای نیز باید پایگاه های اطلاعاتی که ایجاد شده و یا توسعه یافته اند، درگاه های ارائه خدمات الکترونیکی که ایجاد شده و یا توسعه یافته اند، پنجره یا پنجره های واحد ارائه خدمات الکترونیکی که ایجاد شده و یا توسعه یافته اند و راهکارهای نوین که iبه منظور نیل iبه اهداف توسعه دولت الکترونیک در کشور iبه کار گرفته شده اند نیز باید معرفی شوند .
لذا کلیه دستگاههای اجرایی می توانند برای ثبت نام و استفاده از تسهیلات ویژه از طریق وبگاه نمایشگاه iبه آدرس www.elecomp18.com اقدام کنند .
به گزارش تفسیری مهر، وقت و مکان برگزاری جلسه توجیهی با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی iبه منظور بررسی و تصمیم گیری در خصوص نحوه تخصیص غرفه ها، تسهیلات ارزیابی و انتخاب دستگاههای پیشرو و برتر از طریق این وبگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
در مراسم اختتامیه نمایشگاه از دستاوردهای پیشرو برتر در هریک از محورهای تعیین شده تقدیر iبه عمل خواهد آمد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.