حضور رئیس‌جمهور در مصر تشییع جنازه اسرائیل بود/ السلام علیک یا ربیع الآفتاب

۱۹ام بهمن ،

اسفندیار رحیم مشایی در جمع هواداران خود که در فرودگاه مهر آباد به استقبال وی و رئیس جمهور در بازگشت از سفر مصر آمده بودند گفت : به اعتقاد من حضور رئیس جمهور در مصر تشییع جنازه اسرائیل بود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، اسفندیار رحیم مشایی عصر امروز پس از بازگشت از سفر به مصر، با استقبال پرشور گروهی از حامیان دولت رو به رو شد و آن‌ها هنگام عبور ماشین حامل مشایی احساسات خود را با فریاد شعارهایی همچون، مشایی زنده باد، چپ راست کارگزار علیه اسفندیار، درود بر مشایی، احمدی زنده باد مشایی پاینده باد اعلام کردند که مشایی با ملاحظه آنان دستور به توقف خودرو داد و در بین مردم حضور یافت.

رئیس دفتر سابق رئیس‌جمهور ابتدا با ابراز غافل‌گیری از حضور اسقبال کنندگان گفت: من همیشه با تاخیر می‌آیم تا جمعیت رفته باشند حالا شما هنوز برای چی ماندید نمی‌دانم.

مشایی با بیان اینکه خجالت کشیدم که با ملاحظه ابراز احساسات شما از کنارتان بدون هیچ تشکری عبور کنم، عنوان کرد: ما امروز در ایام دهه فجر قرار داریم و اکنون بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و همدلی و همچنین ایستادن برای فتح مستقیم و حقیقی ولایت هستیم.

وی با اشاره به اینکه مستحکم پای آرمان‌های خود ایستاده‌ایم، خاطر نشان کرد: امروز بیش از هر وقت دیگری انقلاب در مسیر خودش قرار دارد، نه به چپ و نه به راست گرایش دارد بلکه در مسیر واقعی خود است.

رئیس جنبش عدم تعهد با بیان اینکه مردم امروز بیش از هر زمانی دیگری اعتقادات خود را عمیق‌تر دنبال می‌کنند، اظهار داشت: مردم اکنون به دور از هر پیرایه، خرافات و به دور از گرایش‌هایی که بعضی از احزاب دارند و یا ممکن است بعضی از شخصیت‌هایی را هم داشته باشند در خط ولایت و رهبری می باشند.

مشایی تاکیید کرد: می‌دانم که بیشتر از رئیس‌جمهور ما کسی در این خط پافشاری و اصرار نمی‌کند که حتی حاضر است جانش را در این راه بدهد.

وی با بیان اینکه بسیار وقت پیش اعلام کردم که اسرائیل مرده است و فقط تشییع جنازه آن باقی‌مانده، ادامه داد: به اعتقاد من حضور رئیس‌جمهور در مصر تشییع جنازه اسرائیل بود.

رئیس دفتر سابق رئیس‌جمهور با بیان اینکه حضور من در بین شما انتخاباتی نیست و لطفا اینطور تلقی نشود، گفت: امروز برای دولتی‌ها یک تکلیف بیشتر نیست و آن هم خدمت، تلاش و ایستادگی بر آرمان‌ها است لذا دشمنان هر چقدر هم فشار بیاورند هیچ فرقی ندارد.

مشایی در پاسخ به یکی از استقبال کنندگان که بهار را چگونه تشبیه می‌کنید، گفت: من هنگامی که کلمه بهار را می‌شنوم یاد بهار اصلی آفرینش می‌افتم.

وی با بیان اینکه السلام علیک یا ربیع الآفتاب، افزود: هر بهاری در هر سرزمینی و در جان هر انسانی ریشه‌اش بهار آفرینش است.

رئیس جنبش عدم تعهد با بیان اینکه یکایک ملت ایران و همچنین یکایک انسان‌ها را که مهمترین مخلوقات خدا می باشند را دوست داریم، خاطرنشان کرد: اندیشه اصیل اسلامی اندیشه‌هایی است که در همه‌ دنیا خریدار دارد زیرا همه جان‌ها را به سرچشمه ولایت وصل می‌کند.
انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.