حضور روانشناس در دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان از آمار طلاق می‌کاهد

۲۲ آبان ،

مسوول دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری استان خوزستان، افزایش همکاری اداره بهزیستی استان با دادگستری های شهرستان ها را خواستار شد.

به گزارش تفسیری ایسنا،‌ ناهید جفریده در بازدید از دفتر حمایت از زنان و کودکان دادگستری رامشیر از نماینده اداره بهزیستی که در این بازدید حضور داشت خواست تا زمینه حضور یک نفر مشاور روانشناس را در این دفتر فراهم سازد.

وی اظهار داشت: با استقرار یک نفر روانشناس در این دفتر و راهنمایی مراجعه کنندگان می توان از آمار طلاق کاست و در جهت تقویت روابط مثبت خانواده ها گام برداشت.

جفریده از همکاری اداره بهزیستی، فرمانداری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رامشیر برای فراهم کردن اقدامات فرهنگی و آموزشی از قبیل برگزاری کارگروه و همایش در این شهرستان تقدیر کرد.

وی همچنین تشکیل کمیته مهارت های زندگی، پیشگیری و فرهنگسازی را از اقدامات مهم دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری استان خوزستان عنوان کرد.

مسئول دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری شهرستان رامشیر نیز در این بازدید اظهارکرد: از وقت تصدی رییس فعلی این دادگستری، همهی پرونده های وارده با موضوع طلاق جهت انجام مشاوره و صلح و سازش به آن دفتر ارجاع می شوند.

هادی سعیداوی گفت: با تقویت این دفتر از سوی سایر ادارات و نهادهای مرتبط که نقش مهمی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دارند، می توان گام موثری برای ایجاد جامعه ای سالم برداشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علیرضا از سوسنگرد:

    خبر خوبی بود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.