حضور رییس‌جمهور در مجلس سبب تعامل مسئولان می‌شود

۲۸م دیماه ،

دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه حضور احمدی‌‌نژاد در مجلس اقدامی مثبت بود، گفت: بهتر بود رییس جمهور، وقت خود را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کرد که بتواند مستمع نظرات نمایندگان باشد تا این امر سبب تعاملی دوطرفه‌ میان مسئولان باشد.

مهدی امیریان دبیر سابق تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به لزوم وحدت قوا در کشور گفت: نفس حضور رییس جهور در مجلس مثبت است چرا که علاوه بر اینکه سبب دلگرمی مجلس و مردم می‌شود، عاملی برای رفع مشکلات کشور و وحدت میان سران قوا است.

وی ادامه داد: بهتر بود رییس جمهور، وقت خود را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کرد که بتواند مستمع نظرات نمایندگان باشد تا این امر سبب تعاملی دوطرفه‌ میان مسئولان باشد.

دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت با اشاره به سخنان رییس جمهور دربارهٔ اصلاح نظام بانکی و ساختارهای اقتصادی کشور اظهار داشت: مباحثی مانند اصلاح نظام بانکی که رییس جمهور مطرح می‌کند وظیفه‌ای است که بر عهده خود دولت بوده و بهتر آن است که دولت در زمان باقیمانده‌ خدمتش آن را اجرایی کند.

وی ادامه داد: مسائلی که رییس جمهور دربارهٔ دست‌های پشت پرده یا مفسدان اقتصادی مطرح کرد، سخنانی است که از ابتدای ریاست وی مطرح شده و بهتر آن است که نام مفسدان اقتصادی از سوی رئیس جمهور  افشا شود تا ضمن آن سبب عبرت سایرین باشد از  ایجاد شائبه‌های سیاسی مبنی بر حمایت نظام از این مفسدان و تبعیض در اجرای قانون جلوگیری شود.

امیریان در ارزیابی سخنان احمدی نژاد دربارهٔ بحث هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: اثرات روانی که طرح هدفمندسازی یارانه‌ها بر مردم گذاشته است سبب کاسته شدن تأثیرات مثبت این طرح عظیم اقتصادی شده و این امری است که مسئولان باید به آن توجه کنند چراکه این طرح عظیم اقتصادی در صورت برطرف شدن مشکلاتی که در فاز اول اجرایی خود با آن مواجه بود، می‌تواند دستاوردهای عظیم اقتصادی را سبب شود.

دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت در پایان با بیان آن که دولت باید اعتماد مردم را در جهت طرح هدفمندسازی یارانه‌ها با توجه به رعایت نظرات کارشناسان جلب کند، گفت: با توجه به اِعمال تحریم‌های نفتی از سوی غرب اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها باید با تعامل مردم، مجلس و مسئولان نظام باشد و تبعات و پیامدهای اجرایی شدن آن به طور دقیق پیش‌بینی شود تا از آسیب‌های جدی در کشور جلوگیری شود.

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.