حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در منزل حاج قاسم سلیمانی

نماینده ولی فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز جمعه (۱۳ دی ماه) با حضور در منزل شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همچنین مسجد امیرالمؤمنین (ع)، شهادت این سردار رشید اسلام را تسلیت گفت.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام سید محمد علی شهیدی با حضور در منزل شهید قاسم سلیمانی شهادت این سردار رشید اسلام را به خانواده معظم این شهید تسلیت گفت و با تجلیل از سال‌ها مجاهدت پرافتخار این سردار غیور علو درجات برای آن شهید عزیز و صبر جمیل برای خانواده بزرگوار ایشان مسألت کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع عزاداران در مسجد امیرالمؤمنین (ع) نیز حضور یافت و یاد و نام سردار بزرگ جهان اسلام را گرامی داشت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با صدور پیامی از ملت مسلمان ایران و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برای حضور باشکوه در مراسم تشییع و بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان دعوت کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون
سلام بر ارواح طیبه شهدا و درود بر ایمان و اراده بلند و اندیشه بزرگ و پاکشان.
این اراده الهی است که خط سرخ شهادت را مستدام می‌دارد و بندگان شایسته خود را به مقام شامخ «عند ربهم یرزقون» می‌رساند.
بدون تردید هر قطره خونی که در پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و مجاهدت در مسیر حق و حقیقت ریخته شود اراده انسان‌های مؤمن و مجاهد را در مبارزه با ظلم و تباهی مستحکم‌تر خواهد کرد و چهره پلید و شیطانی گروه‌های کفر و تروریست را در عرصه جهانی آشکارتر خواهد کرد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام هولناک، شهادت سردار گرانقدر و پرافتخار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان شهید ایشان به ویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس را خدمت مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معظم این شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال علو درجات برای آن شهدای معزز مسألت دارم.

ملت مسلمان ایران و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع و بزرگداشت این شهدای معظم، ضمن گرامی داشت مقام و جایگاه این شهدای والا مقام و همدردی با خانواده‌های گرانقدر آنان، انزجار و نفرت خویش را نسبت به این اقدام جنایتکارانه نیروهای آمریکایی نشان خواهند داد و همبستگی و وحدت خود را در گرفتن انتقام خون این شهدای معزز و ادامه راه آنان در دفاع از کیان انقلاب و سرزمین‌های اسلامی به جهانیان نشان خواهند داد.»

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.