حضور سامی یوسف در ایران تکذیب شد + عکس

با اعلام زمان برگزاری کنسرت سامی یوسف در چند شهر ایران به همراه پدرش بابک رادمنش ،مسئول شرکت تحت قرارداد با سامی یوسف در نامه‌ای، خبر حضور وی در تهران و اجرای کنسرت را تکذیب کرد. متن کامل این نامه به شرح زیر است:

تکذیب کنسرت سامی یوسف در ایران

با سلام و احترام

صبح امروز خبری تحت عنوان حضور سامی یوسف در ایران در رسانه‌های معتبر کشور منتشر شد که این خبر از طریق شرکت اندانته رکوردز (شرکت مدیریت و انتشار آثار سامی یوسف) به طور کامل تکذیب می‌شود و کاملا غیر واقعی در رسانه‌ها منتشر شده است. جالب است که بدانید در حال حاضر هیچ گونه توافقی با سامی یوسف برای برگزاری کنسرت در ایران هنوز صورت نگرفته است.

هر گونه اخبار رسمی و جدید در مورد برنامه‌ها و کنسرتهای سامی یوسف تنها از طریق سایت رسمی وی منتشر می‌شود. (www. samiyusufofficial. com)

گفته می شود در اعلام خبر برگزاری کنسرتهای سامی یوسف در ایران،تاریخ و نام شهرهای برگزارکننده نیز اعلام شده بود.

تکذیب کنسرت سامی یوسف در ایران

سامی یوسف را مردم ایران چند سال پیش با برنامه کوله‌پشتی در شبکه ۳ شناختند و بدون آنکه بدانند او ایرانی است با ترانه‌های اسلامی‌اش که بیشتر درباره پیامبر و اسلام(ص) و این دین بزرگ بوده ارتباط برقرار کردند اما مدتی بعد این خبر که سامی یوسف یک ایرانی‌الاصل آذری است و پدرش بابک رادمنش از آهنگسازان برجسته و شناخته شده کشورمان است که ترانه ماندگار و حماسی «خلبانان ملوانان» اثر اوست خیلی‌ها را به تعجب واداشت؛ ‌چراکه کمتر کسی این موضوع را می‌دانست و از اول مردم گمان نمی‌کردند او ایرانی باشد اما این جوان ایرانی نه تنها در کشور خود بلکه در جهان اسلام به محبوبیت فراوانی رسید تا آنجا که روزنامه گاردین وی را به‌عنوان «سلطان راک اسلامی» لقب داد.

– .

نمناک
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.