حضور سرزده احمدی‌نژاد در مرکز اطلاعات اورژانس تهران

۸فروردین ۱۳،

رییس جمهور همزمان با روز طبیعت با حضور در مرکز اطلاعات و ستاد فرماندهی کل اورژانس تهران بزرگ، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، در جریان روند خدمات‌رسانی آن قرار گرفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ “محمود احمدی‌نژاد” پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) به صورت سرزده در مرکز و ستاد فرماندهی اطلاعات اورژانس تهران بزرگ حضور یافت و ضمن گفتگو با مسئولین این مرکز، در جریان روند خدمات‌ و امدادرسانی‌های صورت گرفته از سوی اورژانس قرار گرفت.

مسئولین مرکز اطلاعات و ستاد فرماندهی کل اورژانس تهران در جریان این بازدید توضیحات و گزارشاتی در خصوص روند امدادرسانی و خدمات به مردم بویژه مسافران نوروزی را به رییس جمهور ارائه کردند.

رییس جمهور همچنین با برتن کردن لباس مخصوص اورژانس ۱۱۵ ضمن بازدید از بخش‌های مختلف اورژانس تهران از جمله بخش ارتباطات و منطقه مرکز اورژانس، از نزدیک با کارکنان این مرکز گفتگو کرده و به آنان خداقوت گفت.

مرکز اطلاعات و ستاد فرماندهی کل اورژانس تهران بزرگ دارای ۱۴۱ پایگاه است، همچنین این مرکز دارای یک پایگاه امداد هوایی با هلی‌کوپترهای مجهز است که روزانه به‌طور متوسط ۱۵۰۰ مأموریت اورژانسی پیش‌بیمارستانی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.