حضور سه گروه در رقابت های انتخاباتی/اقبال مردم به سوی اصولگرایان است

۱۷م آذر ،

قائم مقام مرکز سیاسی حزب موتلفه گفت: سه گروه اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و گروهی متمایل به جریان انحرافی در انتخابات حضور خواهند یافت که بر اساس شواهد انتخابات قبل، اقبال مردم به سوی اصولگرایان است.

محمدمهدی اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ دربارهٔ چگونگی حضور طیف‌های گوناگون سیاسی در انتخابات آتی اظهار داشت: چگونگی حضور گروه‌های سیاسی در انتخابات آتی وابسته به تغییر یا عدم تغییر قانون انتخابات است که هم‌اکنون در دست بررسی است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  با بیان اینکه اصلاح قانون انتخابات،‌ برگزاری انتخابات آتی را دستخوش تغییراتی می‌کند،‌ افزود: لحاظ کردن برخی از شرایط خاص از جمله دارا بودن مدرک تحصیلی خاص و یا رجل مذهبی سیاسی بودن سبب ایجاد محدودیت‌هایی در حضور اشخاص و گروه‌های سیاسی در انتخابات می‌شود.

وی  تصریح کرد: اگر قانون انتخابات تغییر نکند و قرار باشد انتخابات با شرایط فعلی برگزار شود، سه گروه اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و گروهی متمایل به جریان انحرافی در انتخابات حضور خواهند یافت که بر اساس شواهد انتخابات قبل، اقبال مردم به سوی اصولگرایان است.

اسلامی با اشاره به سابقه استفاده اصلاح‌طلبان و متمایلین به جریان انحرافی از جنگ روانی، خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبان و طرفداران جریان انحرافی ابایی از به کارگیری مدل‌های ماکیا ولی برای جذب آرای خاکستری ندارند.

مدیر موسسه مطبوعاتی “شما” در ادامه، گفت: اگر اصولگرایان با دولت وفاق (و نه وحدت ملی) در جهت استفاده از پتانسیل‌های موجود اصولگرایان وارد انتخابات شوند؛ به راحتی خواهند توانست اعتماد مردم را جلب کنند.

قائم مقام مرکز سیاسی حزب موتلفه در پایان با اشاره به امکانات مالی در اختیار برخی از طیف‌های موجود، خاطرنشان کرد: بر اساس شنیده‌ها،‌ جریان انحرافی از منابع مالی متعددی برخوردار است اما انتظار می‌رود رویه نظارت بر نامزدها تا روز انتخابات که در دستور کار نهادهای نظارتی است، مانع سوء استفاده‌های این طیف شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.