مجری معروف اتاق خبر من و تو در ایران چه میکند؟! +تصاویر

به گزارش ممتاز نیوز: جشنواره جهانی فیلم فجر در حالی روز سوم برگزاری خود را پشت سر گذاشته که حضور عجیب مجری زن اتاق خبر شبکه منو تو در این رویداد را به همراه داشته است.

جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری سید رضا میرکریمی دیروز ۳ اردیبهشت ۹۵ با حضور سوال برانگیز منصوره حسینی خبرنگار اتاق خبر شبکه من و تو همراه شده است.

حضور سوال برانگیز مجری من و تو در ایران! +تصاویر

این روزها این رویداد فرهنگی که سازمان سینمایی متولی برگزاری آن به شمار می رود در حالی روزهای برگزاری خود را پشت سر می گذارد که از جنبه های مختلفی مورد انتقاد قرار گرفته است. اما جدا از این انتقادات حضور برخی افراد در این جشنواره سوالات بسیاری را در اذهان عمومی ایجاد می کند که متولیان برگزاری آن باید پاسخگو باشند.

این مجری من و تو با حضور در کاخ جشنواره با استقبال برخی از دست اندرکاران جشنواره روبرو گردیده است و شاید با توجه به این موضوع می توان حدس زد که پیش ازین از حضور وی با خبر بوده اند و می دانستند که قرار است در این مراسم شرکت کند.

حضور سوال برانگیز مجری من و تو در ایران! +تصاویر

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2016/05/8b47144fad4f5fc2133c1e0397d5e50f.jpg

حال سوال اینجاست که این فرد با دعوت چه کسی در جشنواره حاضر گردیده است و علت این حضور چیست؟

در شرایطی که حضور یکی از خوانندگان کشور و عکس یادگاری با مجریان من و تو پلاس از سوی وزارت ارشاد نیز نکوهش شد، حضور این خبرنگار در جشنواره ای با مدیریت سازمان سینمایی وزارت ارشاد چه پاسخی در پی خواهد داشت؟

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.