حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت قطعی است

فروردین ۱۴۰۳

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت اقدام خوب دولت است که قطعاً تاثیرات تصمیمات آن برای کل شهرهای کشور خواهد بود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران احمد مسجد جامعی در حاشیه نهمین جلسه علنی از چهارمین  دوره شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: همکاری دولت و شهرداری در دوره تازه ابعاد گسترده ای را خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه اظهار داشت: بسیاری از مشکلات پیشین ناشی از همین عدم همکاری بین دولت و شهرداری بوده است.

وی افزود: اکنون مدیر کل محیط زیست تهران از اعضای شهرداری و سایر وزارت خانه ها نیز علاقه مندند از مدیرانی استفاده کنند که زمینه مدیریت شهری را دارند.

مسجد جامعی افزود: شورا و شهرداری و دولت باید همکاری ریشه ای برای مدیریت شهری داشته باشند و تهران به سبب پایتخت بودن اهمیت ویژه ای دارد و زمینه طرح های شهری تهران قطعاً برای شهرهای دیگر موثر است که با این کار فراهم خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل کمیسیون های شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: کمیسیون ها مشخص شده و یکشنبه هفته قبل ترکیب اعضا کمیسیون ها در دستور جلسه شورا بود که به سبب اتمام زمان جلسه بدون نتیجه ماند و به جلسه امروز موکول شد که با رای اعضا مجدداً در دستور جلسه یک شنبه آتی قرار گرفت./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.