حضور علیرضا رضایی در نشست هیات رییسه انجمن ورزشی نویسان

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > دیگر ورزشها – هجدهمین نشست هیات رییسه انجمن نویسندگان، ‌خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران فردا ( یکشنبه) در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

به گزارش ممتاز و به نقل از سایت انجمن نویسندگان ورزشی؛ میثم زمان آبادی دبیرکل انجمن ضمن بیان این مطلب گفت:« همانطور که همکاران محترم در جریان وقایع رخ داده در حاشیه مسابقات کشتی جام دهه فجر قرار گرفته اند، انجمن تصمیم دارد با هدف صیانت از جایگاه روزنامه نگاری روز یکشنبه در حضور آقایان علیرضا رضایی (سخنگوی فدراسیون کشتی) و محسن جعفری ( خبرنگار خبرگزاری تسنیم و روزنامه گل ) اتفاق تلخ رخ داده را مورد بررسی جدی و حقوقی قرار دهد.

زمان آبادی با بیان اینکه شکایت آقای محسن جعفری از سخنگوی فدراسیون کشتی بر اساس روال به کمیته حقوقی انجمن ( متشکل از ۵ عضو حقوقدان) ارجاع شده، ‌تصریح کرد:« در خصوص مسائل پیش آمده، آقای علیرضا رضایی نیز خواهان پیگیری موضوع با اتهام ” فحاشی و رفتار غیرحرفه ای” شده اند که طبعا این درخواست نیز به کمیته ” صیانت از اخلاق حرفه ای ” ( متشکل از ۵ عضو پیشکسوت حرفه روزنامه نگاری ) ارجاع می شود. بر این اساس دبیران کمیته های حقوقی ( آقای مجید سعید عرب ) و پیشکسوتان ( آقای محمد اینانلو) در این نشست حضور خواهند داشت.

دبیرکل انجمن ورزشی نویسان ایران همچنین از بررسی جزییات نهایی آیین نامه برگزاری مراسم توپ طلا ( جایزه روزنامه نگاران و منتقدان ورزشی ) و همچنین شیوه نامه برگزاری جشنواره دو سالانه عکاسی ورزشی در نشست هجدهم هیات رییسه خبر داد.

لازم به ذکر است که براساس قوانین اجرایی انجمن، همچنین بررسی درخواست های واصل شده جهت عضویت و تمدید عضویت اعضا که از نیمه بهمن ماه آغاز شده،‌ در نشست روز یکشنبه ادامه پیدا خواهد کرد.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.