حضور عنایتی در استقلال منتفی است/ به اهداف مد نظرمان نرسیدیم

۱۴م آذر ،

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: عملکرد تیم در نیم فصل اول خوب نبود، ما به اهداف مدنظرمان نتوانستیم دست پیدا کنیم.

ابراهیم قاسم پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ما استحقاق حضور در بالای جدول را داشت اما با نا داوری و بدشانسی نتوانستیم رتبه ای بهتر از این را به دست آوریم.

قاسم پور دربارهٔ وضعیت عنایتی بیان داشت:انتقال عنایتی به استقلال از نظر من و مدیریت باشگاه منتفی است، ما بازیکنی که بتواند خلاء و نبود عنایتی را در تیم پر کند پیدا نکردیم به خاطر همین اجازه این انتقال را نمی دهیم.

وی دربارهٔ بحث معاوضه عنایتی با میداوودی گفت: استقلالی ها قصد دارند که نظرشان را به ما تحمیل کنند و عنایتی را به هر صورت ممکن است که به خدمت بگیرند.آنها بحث معاوضه عنایتی با میداوودی را مطرح کردند اما ما قبول نکردیم.

وی در ادامه بیان داشت: با حضور عنایتی در خط حمله ما همچنان در این خط کمبود بازیکن داریم و باید در نیم فصل با جذب مهاجم تیم را تقویت کنیم. اگر مهاجم تراز اولی توانستیم جذب کنیم اجازه حضور عنایتی در استقلال را می دهیم.

وی دربارهٔ فتح اله زاده با شهبازی برای مشخص شدن وضعیت عنایتی گفت: من از این جلسه اطلاعی ندارم.
تصمیم گیری دربارهٔ ماندن یا رفتن عنایتی با نظر نهایی مدیریت باشگاه مس و مربی انجام می گیرد.

قاسم پور در خصوص محکومیت کیواین اسرایی گفت: سه، چهار از اراذل و اوباش با چاقو به کیوان اسرایی حمله کردند و وی برای دفاع از خودش با آنها درگیر شد.
در پی این اتفاق کیوان اسرایی محکوم به پرداخت ۹ میلیون تومان شد البته شاکی درخواست ۴۰۰ میلیون برای رضایت کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: مسئولان باشگاه درحال پیگیری می باشند که هر چه سریعتر مشکل کیوان اسرایی را برطرف کنند تا وی بتواند تیم را در بازی های نیم فصل دوم همراهی کند.

قاسم پور بیان داشت: به خاطر این که بازی های حذفی را پیش رو داریم اردوی داخل یا خارج از کشور نخواهیم داشت.
به بازیکنان سه، چهار روز استراحت دادیم و از شنبه تمرینات را آغاز می کنیم،گفتنی است تیم فوتبال مس کرمان با ۲۷ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.