حضور «مجله ماشین» در اولین نشریه نمایشگاه نشریات خانوادگی

«مجله ماشین» همانند ادوار گذشته در اولین نمایشگاه نشریات خانوادگی حضور دارد. محمد جعفر محمدزاده، معاون مطبوعاتی و امور اطلاع رسانی وزارت ارشاد، در بازدید از مراحل آماده سازی نمایشگاه به غرفه «مجله ماشین» آمد.
وی با اشاره به این نکته که خودرو اهمیت زیادی در بین خانواده ها دارد حضور «مجله ماشین» را در نمایشگاه نشریات خانوادگی مثبت ارزیابی کرد.
به گزارش روابط عمومی نمایشگاه نشریات خانوادگی، نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی با شعار باهم بخوانیم با حضور ۵۶ غرفه و حضور ۸۰ نشریه از امروز آغاز به کار کرد.
ارتقاء هرم آگاهی های عمومی، افزایش سواد بصری و قدرت تشخیص نقد رسانه ها از سوی مردم، صیانت از نهاد خانواده به عنوان رکن قوام بخش خانواده که مورد هجمه فرهنگی واقع شده، ارائه استاندارهای لازم برای نشریات خانواده با برگزاری نشست های مختلف و معرفی آثار برتر و نقد و بررسی نشریات خانواده با حضور اساتید حوزه خانواده و روانشناسان از جمله برنامه های جنبی پیش رو در برگزاری نمایشگاه نشریات خانوادگی است.
در بخشی با عنوان چاردیواری دیدار مردم و اهالی رسانه با چهره های آشنا در حوزه های مختلف از قبیل هنر، ورزش و دیگر عرصه ها شکل خواهد گرفت.
نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی را معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد از ۲۳ تا ۳۰ شهریور ماه در سالن حجاب (میدان فاطمی – خیابان حجاب) مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می کند.

پایان خبر/

تاریخ ارسال :پنجشنبه ۲۳ شهریورماه
ساعت ارسال: ۱۰:۱۵


مجله ماشین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.