حضور مددجویان مراکز اصلاح و تربیت در اردوهای نشاط و پویایی هلال احمر

فروردین ۱۴۰۳

معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری مرحله اول اردوی کشوری نشاط و پویایی هلال احمر ویژه مددجویان مراکز اصلاح و تربیت عضو کانون های بشر دوستانه خبر داد.

سید محمد حسین جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این مرحله از اردوی کشوری نشاط و پویایی ویژه مددجویان مراکز اصلاح و تربیت، از ۱۶ تا ۱۸ تیرماه در اردوگاه مشهد مقدس برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مرحله ، صدها مددجوی مراکز اصلاح و تربیت از ۸ استان کشور حضور داشتند که از برنامه های کانون های بشر دوستانه جوانان هلال احمری با رویکرد امدادی، بشردوستانه و عام المنفعه بهره مند شدند.

وی در خصوص نحوه ی حضور این نوجوانان و جوانان بیان داشت: مددجویان مراکز اصلاح و تربیت استان هایی در این مرحله از اردوهای نشاط و پویایی حضور داشتند که از دادستان استان خود مجوز خروج از استان را دریافت کرده بودند.

وی در خصوص برنامه های اجرا شده برای مددجویان مراکز اصلاح و تربیت عنوان کرد: زیارت حرم حضرت ثامن الحجج (ع)، بازدید از اماکن سیاحتی، برگزاری برنامه ها و مسابقات ورزشی و ارائه آموزش های بشر دوستانه به کودکان و نوجوانان معارض قانون از جمله برنامه های اجرا شده در مرحله اول اردوهای نشاط و پویایی ویژه مددجویان مراکز اصلاح و تربیت بود.

جوادی با اشاره به مرحله ی دوم اردوهای کشوری نشاط و پویایی یادآور شد: بعد از ماه مبارک رمضان در اردوگاه سازمان جوانان و هلال احمر در استان های اصفهان و گلستان برگزار می گردد و مختص مددجویان مراکز اصلاح و تربیت استان هایی است که نتوانسته بودند در مرحله اول شرکت کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: برای مددجویان مراکز اصلاح و تربیت استان هایی که موفق به دریافت مجوز خروج از استان نشوند ، اردوی سه روزه در یکی از مناطق خوش آب و هوای استان مربوطه برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: در تابستان امسال حدود یک هزار نفر از مددجویان مراکز اصلاح و تربیت سراسر کشور از اردوهای نشاط و پویایی سازمان جوانان هلال احمر بهره مند می شوند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.