حضور مهرجویی با ˝اشباح˝ در جشنواره قطعی شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

سه فیلم ˝آرایش غلیظ˝، ˝اشباح˝ و ˝رنج و سرمستی˝ به بخش مسابقه سینمای ایران اضافه شدند.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ هیئت انتخاب سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شب قبل جمعه (۲۰ دی ماه) چند فیلمی که نسخه نهایی آن کامل نشده بود را به تماشا نشستند و در پایان شب قبل به جمع بندی رسیدند.

شنیده ها حاکی از این است که حضور سه فیلم “آرایش غلیظ” به کارگردانی حمید نعمت الله، “اشباح” به کارگردانی داریوش مهرجویی و “رنج و سرمستی” به کارگردانی جهانگیر الماسی در بخش مسابقه سینمای ایران قطعی شده است و تا ساعاتی دیگر این خبر از سوی دفتر جشنواره اعلام خواهد شد.

نسخه ای که از آخرین ساخته داریوش مهرجویی در اختیار هیئت انتخاب قرار گرفته است، نسخه کامل تری نسبت به نسخه پیشین بوده است اما هنوز نسخه نهایی این فیلم آماده نشده است.

قرار بود که نسخه ای از “معراجی ها” مسعود ده نمکی توسط هیئت انتخاب بازبینی شود اما به سبب فاجعه پیش آمده و جان باختن عوامل این پروژه، نسخه کاملی از این فیلم به دفتر جشنواره نرسید و این فیلم توسط هیئت انتخاب سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر باز بینی نشد.

حضور این سه فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران قطعی شده و تا الان تعداد فیلم های بخش مسابقه سینمای ایران به ۲۴ فیلم رسیده است.

احتمال حضور “ردکارپت” رضا عطاران به عنوان ۲۵ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران وجود دارد.

“شیار ۱۴۳” نرگس آبیار، “بلوک ۹ خروجی ۲” علیرضا امینی ، “نقش نگار” علی عطشانی ، “مردن به وقت شهریور” هاتف علیمردانی و “فصل فراموشی فریبا” عباس رافعی” جا ماندگان بخش مسابقه سینمای ایران می باشند و ممکن است این فیلم ها در بخش های جنبی فجر ۳۲ روی پرده بروند.

تا کنون احتمال حضور سه فیلم “خانه پدری” کیانوش عیاری، “زندگی مشترک آقای محمودی و بانو” روح اله حجازی و “ماهی گربه” شهرام مکری در بخش خارج از مسابقه سینمای ایران قطعی شده است.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.