حضور مهمانان خارجی در مراسم ارتحال امام

سید کمال موسوی زاده مسئول کمیته مهمانان خارجی قرارگاه شهید فهمیده گفت: امسال قریب به یک هزار نفر از ۴۵ کشور خارجی در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شرکت می کنند که از امروز وارد کشور شدند.

وی ادامه داد: این زائران به لحاظ تنوعی از گروهای مردمی و شخصیت های مختلف سیاسی، نظامی،فرهنگی و اجتماعی و همچنین و عمده مهمانان خارجی های مقیم در ایران در بخش های رایزن فرهنگی، مستشاران نظامی و سفیران هستند که در این مراسم شرکت می کنند.

مسئول کمیته مهمانان خارجی قرارگاه شهید فهمیده خاطر نشان کرد: این مهمان خارجی از کشورهایی مثل عراق، یمن، سوریه، آلمان، روسیه، هلند، مالزی، هند، بنگلادش، سریلانکا و آمریکا و … در این مراسم شرکت خواهند داشت.

موسوی زاده با اشاره به مدت حضور این مهمانان خارجی در ایران افزود: این مهمانان خارجی از امروز وارد ایران شده اند و تا سه روز پس از مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در کشورمان هستند تا در برخی از همایش ها و برنامه های دیگر هم شرکت کنند.

این مقام مسئول با اشاره به تاثیرگذاری حضور مهمانان خارجی در مراسم سالگردامام(ره) خاطر نشان کرد: حضور مهمانان خارجی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تاثیرات زیادی دارد، چرا که تعدادی از این افراد با توجه به شرایط تبلیغاتی منفی نسبت به ایران، نگرش درستی از آداب و فرهنگ کشورمان ندارند که بعد از حضورشان در ایران، نگرششان تغییر می کند و برخی از مهمانان هم که به صورت خودجوش و با عشق و علاقه به شخصیت و تفکرات امام خمینی(ره) وارد کشور می شوند که نشان دهنده فراگیرشدن تفکرات این امام بزرگوار خارج از مرزهای کشورمان است.

تسنیم

نوشته حضور مهمانان خارجی در مراسم ارتحال امام اولین بار در اخبار روز ایران پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.