حضور مگاموتور در هفتمین نمایشگاه قطعات خودرو

۱۲م آذر ،

حضور مگاموتور در هفتمین نمایشگاه قطعات خودرو

شرکت مگاموتور در کنار سایر شرکت های گروه خودروسازی سایپا در سالن ۳۵ نمایشگاه بین المللی تهران میزبان بازدید کنندگان، علاقمندان، متخصصان و دست اندرکاران صنعت خودرو و قطعه سازی کشور در هفتمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو است.

به نقل از سایپانیوز مگاموتور که هر ساله حضوری پر رنگ و برجسته در نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو داشته است، امسال نیز با هدف شناساندن دستاوردها و توانمندی های خود به جامعه صنعتی کشور در حوزه ساخت قطعات و مجموعه های خودرو و نیز شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های سازندگان داخلی جهت مشارکت با آنان و جذب این ظرفیت ها در این نمایشگاه حضور می یابد.
افزایش ظرفیت تولیدات و داخلی سازی قطعات و همچنین آشنا کردن سازندگان و زنجیره گسترده تامین با استانداردها و الزامات یورو ۴، از مهمترین اولویت ها و محور های فعالیت ها و حضور مگاموتور در نمایشگاه امسال است.
در این نمایشگاه علاوه بر نمایش دستاوردهای مگاموتور در طراحی و ساخت مجموعه قوای محرکه خودرو، قطعات مربوط به قوای محرکه انواع خودرو های تولیدی گروه خودرو سازی سایپا به نمایش در می آید.
همچنین با توجه به اینکه همه محصولات مگاموتور امسال براساس استاندارد اروپایی یورو ۴ تولید می گردد، دستاوردهای مگاموتور در جهت رسیدن به این استانداردها در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
گفتنی است افزون بر شرکت مگاموتور، شرکت های سازه گستر، سایپا پرس، قالبهای بزرگ صنعتی سایپا، پلاسکو کار، سایپا آذین، پارس خودرو و … در کنار مگاموتور به معرفی توانمندی های خود و خانواده بزرگ سایپا می پردازند.

یکشنبه ۱۲ آذر   ۱۳:۴۰

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.