حضور نامحسوس پلیس برای رفع مصادیق بدحجابی در بومهن

۶ م دیماه ،

رئیس کلانتری ۲۰۶ بومهن گفت: مأموران اطلاعات پلیس بومهن به صورت نامحسوس برای رفع مصادیق بدحجابی در مراکز تجاری این شهر حضور دارند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ از شرق استان تهران، حسین شعبانی صبح امروز در چهاردهمین نشست شورای فرهنگ عمومی بخش مرکزی تهران که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، شهردار پردیس، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه پردیس و بومهن، سایر مسئولان محلی و شماری از فعالان حوزه فرهنگی منطقه در محل جلسات شهرداری پردیس برگزار شد، اظهار داشت: این گزارش‏گیری مستند در بعضی واحدهای تجاری شهر بومهن در حال انجام است.

وی ادامه داد: مشکل خاصی در مناطق روستایی حواشی شهر بومهن در زمینه مبحث عفاف و حجاب وجود ندارد. اقدامات مأموران انتظامی ۲۰۶ بومهن طبق مصوبات نشست قبلی شورای فرهنگ عمومی بخش مرکزی تهران پیگیری شد.

رئیس کلانتری ۲۰۶ بومهن افزود: با توجه به اهمیت موضوع یک دستگاه خودروی ون واحد گشت ارشاد در معابر عمومی شهر بومهن مستقر شد. در قالب این طرح زنان و مردان پلیس با فعالیت مناسب خود و تذکرات ارشادی به معدود اشخاص فاقد حجاب مناسب عملکرد خوبی از خود به جا گذاشتند.

شعبانی اضافه کرد: نمود و بازتاب این فعالیت در کاهش مصادیق بدحجابی در سطح شهر بومهن قابل ملاحظه است. این تأثیرگذاری در مراجعات مردمی و قدردانی آنها از مأموران خدوم این واحد پلیس مشهود بود.

وی ادامه داد: علاوه بر گشت ارشاد، کلانتری ۲۰۶ بومهن دو دستگاه خودروی بنز و ون دیگر همراه با نیرو از تهران به منطقه اعزام شده است. همچنین حضور مأموران پلیس در مراکز تجاری شهر بومهن در اغلب ساعات روز در دستور کار کلانتری ۲۰۶ قرار دارد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.