حضور نویدکیا در فینال مهم‌تر از کرانچار است

۱۴اردیبهشت،

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، دربارهٔ فینال جام حذفی که فردا(یکشنبه) در ورزشگاه آزادی بین پرسپولیس و سپاهان برگزار می‌شود، اظهارکرد: اهمیت این دیدار برای هر دو تیم تقریبا یکسان و البته زیاد است. پرسپولیس با هزینه‌های زیادی که در این فصل داشته سعی دارد یک سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و در آن سو سپاهان با توجه به اینکه قهرمان سال قبل لیگ برتر بوده و تا حدودی قهرمانی لیگ برتر امسال را از دست داده و “حذف شده زود هنگام از لیگ قهرمانان آسیا” نیز لقب گرفت، حداقل یک جام را می‌خواهد.

وی افزود: اگر سپاهان بتواند پرسپولیس را در آزادی ببرد و قهرمان جام حذفی شود می‌توان گفت که عملکردش در مجموع موفقیت آمیز بوده است.

چرخابی در خصوص شرایط فنی تیم سپاهان و حضور نداشتن احتمالی محرم نویدکیا، احسان حاج صفی و اروین بولکو عنوان کرد: حضور نداشتن نویدکیا از ۲ جنبه روحی و فنی برای سپاهان بعد منفی دارد. محرم هم بازی‌ساز خوبی است و هم نقش مربی را در زمین ایفا می‌کند. حتی معتقدم نقش نویدکیا در زمین با اهمیت‌تر از زلاتکو کرانچار است، به دلیل اینکه نویدکیا در زمین به عنوان یک کارگردان عمل می‌کند.

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: غیبت محرم به ضرر محمدرضا خلعتبری و جواهیر سوکای نیز خواهد بود چرا که سپاهان در دیدار فردا نیازمند ضد حملات است و این ۳ بازیکن برای ضد حملات مناسب‌ترین بازیکنان در تیم سپاهان می باشند.

وی دربارهٔ احسان حاج صفی اظهارکرد: اگر حاج صفی بتواند در زمین حضور پیدا کند بهتر است به عنوان پیستون به کارگرفته شود نه مدافع چرا که این بازیکن میل به حمله دارد و بعضی اوقاتی که به عنوان مدافع استفاده می‌شود به دلیل میل به حمله‌اش، خط دفاعی را رها می‌کند. همچنین حضور نداشتن اروین بولکو نیز با توجه به محرومیت فرشید طالبی، می‌تواند به سپاهان ضربه بزند.

چرخابی همچنین با بیان اینکه پیش بینی نتیجه این مصاف سخت است، خاطرنشان کرد: نباید امتیاز بازی در خانه و حضور تماشاگران پرتعداد پرسپولیس را نادیده گرفت. این امتیاز سبب می‌شود پرسپولیس بهتر کار کند و جو به ضد سپاهان اصفهان باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.