حضور هنرمندان نامی و مسوولان تئاتر کشور در جشن های اردیبهشت تئاتر ایران

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز هنرهای نمایشی، ‘وحید لک’ گفت: جشن های اردیبهشت تئاتر ایران با دو استان گیلان و هرمزگان از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: امسال در تمامی استان ها نمایندگانی از سوی اداره کل هنرهای نمایشی در جشن ها حضور خواهند داشت، همچنین قرار است از هنرمندان نامی و پیشکسوت تئاتر ایران دعوت به عمل آوریم تا هریک از جشن ها با حضور این بزرگان برگزار شود.

لک به دیگر برنامه های جشن اردیبهشت تئاتر ایران اشاره کرد و گفت: در خلال برگزاری هر یک از جشن ها، نشست های تخصصی برگزار خواهد شد. علاوه بر این شاهد سخنرانی مسوولان و مدیران عالی اداره کل هنرهای نمایشی و انجمن هنرهای نمایشی ایران خواهیم بود.

به گفته مدیر هماهنگی امور استان های مرکز هنرهای نمایشی، در واقع حضور هنرمندان و مسوولان در تمامی جشن ها پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: طبق آخرین برنامه ریزی ها قرار است امسال ۱۰ تندیس و نماد جشن اردیبهشت تئاتر ایران را در اختیار هر استان قرار دهیم تا در هر مراسم از برگزیدگان جشن های اردیبهشت و نخبگان تئاتر هر استان تقدیر به عمل آید و این تندیس‌ها به آنها اهدا شود. همچنین بزرگداشت فعالان یک ساله تئاتر هر استان از دیگر برنامه های این دوره از جشن اردیبهشت تئاتر ایران است.

مدیر هماهنگی امور استان های مرکز هنرهای نمایشی خاطرنشان کرد: استان اردبیل و کرمان جنوبی آخرین میزبانان جشن اردیبهشت خواهند بود، همچنین قرار است مراسم اختتامیه هفته اول خرداد ماه در تهران برگزار شود.

جشن اردیبهشت تئاتر ایران با هدف تجلیل از دست اندرکاران هنر نمایش کشور برگزار می شود.

فراهنگ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۳۶۶۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.