حضور وزیر مسکن، راه و شهرسازی در غرفه شرکت سایپادیزل

۲۶م آذر ،

سومین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته

حضور وزیر مسکن، راه و شهرسازی در غرفه شرکت سایپادیزل

سایپادیزل با حضوری فعال در سومین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته، ضمن ارایه آخرین دستاوردها در حوزه های راه و شهرسازی، به معرفی ظرفیت ها و توانمندی خود در صنعت حمل و نقل جاده ای پرداخت.

به گزارش «عصرخودرو» ، در روز آغازین این نمایشگاه، دکتر نیکزاد وزیر مسکن، راه و شهرسازی ضمن حضور در مراسم افتتاحیه  از غرفه شرکت سایپادیزل و محصولات این شرکت بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، از نکات جالب توجه این بازدید، واکنش وزیر راه و شهرسازی هنگام دیدن کامیون کاوه شرکت سایپادیزل بود که با اشتیاق به داخل کابین این کامیون رفت و از فضای داخل آن نیز بازدید بعمل آورد.

ضمنا مهندس عسگریان معاون بازاریابی، فروش و صادرات  شرکت سایپادیزل در مدت بازدید دکتر نیکزاد از غرفه این شرکت، توضیحات کارشناسی لازم را در خصوص ویژگیهای این محصول تازه ارائه داد.

شایان ذکر است، شرکت سایپادیزل به عنوان با کیفیت ترین تولید کننده خودروهای تجاری کشور با محصولات به روز خود شامل: کامیون کِشنده FH16 ، FM، کاوه ۴×۶ و البرز ۴×۶ در دو فضای مسقف و باز نمایشگاهی در سومین نمایشگاه راه و شهر سازی حضور یافت.

گفتنی است، این دوره از نمایشگاه با شعار “عملکرد، توانمندی ها و ظرفیت سازی ها” تا ۲۶ آذرماه همزمان با روز حمل و نقل در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت.

 

یکشنبه ۲۶ آذر   ۱۳:۳۵

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.