حضور پانته‌آ پناهی‌ها و مهدی صباغی در ˝مده‌آ˝

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

پانته‌آ پناهی‌ها و مهدی صباغی در ˝مده‌آ˝؛ تازه‌ترین اثر میلاد نیک‌آبادی حضور دارند.

به گزارش ممتاز نیوز، میلاد نیک آبادی در حالِ حاضر مشغول تمرینات نمایش مده‌آ جهت شرکت در جشنواره تئاتر فجر است.

 در این نمایش پانته‌آ پناهی ها و مهدی صباغی نقش‌های اصلی را به عهده دارند، به نقل از‌ی نیک آبادی این نمایش حدود پنجاه روز است که تمرین می گردد و تمرینات آن تا زمان بازبینی بصورت مداوم ادامه خواهد داشت.

نیک آبادی اضافه کرد: این نمایش تجربه ای تازه، سخت و منحصر به فرد است، ما هر روز چندین ساعت را بطور نفس گیر تمرین می کنیم و دائم در پی کشف زاوایای مختلف کاراکترها و اجرا هستیم. متن نمایش با روند تمرین‌ها مدام تغییر می‌کند و در حالِ حاضر به مراحل خوب و قابل تاملی رسیده‌ایم. از آنجا که کار کردن با هم نسلان خودم علاقه‌ی شخصی من و بوده و هست در کنار پانته آ پناهی ها و مهدی صباغی بازیگران دیگری که اکثرا از دانشجویان این رشته می باشند حضور دارند،.

جواد پولادی، سایه کبیری، مریم گرجی، ندا عقیقی، درنا رهنمایی، زهرا مولایی، نیلوشکا شایانی، هانیه راد و سونیا نبی دریانی دیگر بازیگران این نمایش می باشند.

سیما بنیادی به عنوان نویسنده، رضا گوران مشاور کارگردان، نورالدین حیدری ماهر دستیار کارگردان و برنامه ریز و مدیرتولید، فریاد رحمانی مدیر صحنه و مریم جلالیان منشی صحنه  میلاد نیک آبادی را در اجرای این نمایش همراهی می کنند.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.