حضور پررنگ افغانی ها در بلاگفا

به گزارش جوان آنلاین،حضور در دنیا اینترنت امروزه جزءکار های مهم و روزانه افراد شده است.یعنی اگر شما با اینترنت کار نداشته باشید و یا اینکه یک آدرس اینترنتی برای خود نداشته باشید امروزه بی سواد محسوب می شود.

داشتن وبلاگ و وبلاگ نویسی یکی ازکارهای پرطرفداربه حساب می آید.سایت های فارسی مرجع برای ساخت وبلاگ های مجاز به راحتی و رایگان در اختیار است.یکی ازاین سرویس بلاگفا است که شما به راحتی می توانید درزمینه ای که به آن علاقه مند هستید شروع به وبلاگ نویسی کنید.

زمانی که به این سایت مراجعه کردیم با وبلاگ های جالبی آشنا شدیم.وبلاگ نویسان افغانی فعالیت بسیارزیادی در زمینه وبلاگ نویسی دربلاگفا دارند البته نکته جالب این است که بیشتر این افراد ازکابل و یا شهر های دیگر وبلاگ نویسی می کنند.

نام این وبلاگ ها بسیارجالب بود،فرقی نداشت درچه زمینه مطلب نوشته می شود نام وبلاگ کاملا نشان می دهد که افغانی است.

بیشترافراد فعال دراین زمینه درمورد ورزش افغانستان مطلب می نویسند.شما می توانید با مراجعه به این وبلاگ ها اخبار ورزشی روز افغانستان را دنبال کنید.بیشتراین اخبارهم مربوط به ورزش فوتبال است.

البته در این میان وبلاگ های ادبی و شعر هم یافت می شود که بیشتر شعرها رنگ و بوی وطنی دارد و در وصف وطن سروده شده است.

تعداد وبلاگ های افغانی دربلاگفا کمتر ازوبلاگ های فارسی نیست.شما می توانید با مراجعه به این سایت با دست نوشته های اینترنتی دوستان افغان آشنا شوید.

جوان آنلاین – آخرین عناوین فرهنگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.