حضور پررنگ امدادخودروسایپا در طرح نوروزی ستاد هماهنگی خدمات سفر

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

همکاری مشترک شرکت امداد خودرو سایپا دارنده مجهزترین ناوگان امدادی استاندارد کشور ، با سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کلید خورد

خبراقتصادی:با حضور معاون رئیس‌جمهور (رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری) ، مدیرعامل امدادخودروسایپا ، اعضای ستاد مرکزی هماهنگی سفر و سایر مسئولان طرح نوروزی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور آغاز گردید.

احمد کرفی نوروز را فرصتی برای خدمت رسانی مطلوبتر خواند وافزود:از همکارانم در شرکت امدادخودروسایپا و همه کسانی که امروز خدمات خود را به مسافران نوروزی آغاز کرده‌اند از جمله همکاران امداد خودرو ایران،وزارت راه و شهرسازی، جمعیت هلال احمر، پلیس راهور ناجا، بخش‌های مختلف سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپاسگزار هستم و دست آن‌ها را به گرمی می‌فشارم.

 وی حضور در این ستاد را در راستای ماموریت این شرکت و افتتاحیه طرح مشترک خدمات و امدادنوروز دانست و خاطر نشان کرد:تمامی بزرگراه ها و محورهای مهم کشور خصوصاً مسیرهای منتهی به شهرهای زیارتی و شهرهای دارای جاذبه گردشگری تحت پوشش خدمات امدادگران این شرکت و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا قرار می گیرد . مدیر عامل امداد خودرو سایپا چیدمان پایگاه های شبانه روزی که در طرح به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند را ویژگی این طرح اعلام کرد و گفت: با مطالعات گسترده ای که برای تحلیل شبکه خدمات امدادی صورت گرفته چیدمان پایگاه های ثابت و سیار استقراری بنحوی است که در کوتاهترین زمان خدمات امدادی به امداد خواهان ارائه می گردد.

وی افزود:کاهش زمان انتظار و افزایش رضایت خدمات امدادی اولویت این شرکت می باشد.

 کرفی در خاتمه گفت: مسافران نوروزی و تمامی دارندگان کارت های خدمت گروه خودروسازی سایپا در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند بصورت ۲۴ ساعته با شماره های ۰۹۶۵۵۰ و ۰۲۱۸۴۴۴۴تماس حاصل نمایند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.